About: Ekonomické a marketingové aspekty ekologického zemědělství     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Ekologické zemědělství jako základní činitel výroby bioproduktů, přispívající k tvorbě a ochraně krajiny, zdraví obyvatelstva, welfare zvířat, je natolik specifickou činností, že vyžaduje souhru navazujících činností, tzn. výroby, zpracovatelů, obchodu; navíc v prostorovém vymezení svou působností v dané lokalitě, regionu. Marketing ekologických produktů a služeb tak musí postihnout obchodní aktivity jak po výrobních liniích, tak po úrovni geografické, komoditní. Sám o sobě vyžaduje větší znalosti, je dražší nežli marketing produktů konvenčního zemědělství. I na jeho úrovni bude záviset, kam bude směřovat další podpora, zda dotace v blízké budoucnosti podpoří ekologické zemědělství v LFA ve směru ochrany krajiny či spíše budou orientovány na produkci, která na trhu chybí, na podporu rozvoje služeb. V případě současného marketingu se jedná o problematiku s velmi širokým záběrem, která je detailně propracována především po linii prodeje biopotravin. Avšak intenzivně jsou zkoumány i vazby mezi výrobou,
  • Ekologické zemědělství jako základní činitel výroby bioproduktů, přispívající k tvorbě a ochraně krajiny, zdraví obyvatelstva, welfare zvířat, je natolik specifickou činností, že vyžaduje souhru navazujících činností, tzn. výroby, zpracovatelů, obchodu; navíc v prostorovém vymezení svou působností v dané lokalitě, regionu. Marketing ekologických produktů a služeb tak musí postihnout obchodní aktivity jak po výrobních liniích, tak po úrovni geografické, komoditní. Sám o sobě vyžaduje větší znalosti, je dražší nežli marketing produktů konvenčního zemědělství. I na jeho úrovni bude záviset, kam bude směřovat další podpora, zda dotace v blízké budoucnosti podpoří ekologické zemědělství v LFA ve směru ochrany krajiny či spíše budou orientovány na produkci, která na trhu chybí, na podporu rozvoje služeb. V případě současného marketingu se jedná o problematiku s velmi širokým záběrem, která je detailně propracována především po linii prodeje biopotravin. Avšak intenzivně jsou zkoumány i vazby mezi výrobou, (cs)
  • The ecological agriculture as a underlying activity supporting bio production, contributing to the landscape management, to people and animals welfare and healthy represents very specific activity, limited by the legislative, possibilities act. It is necessary to try to resole, actual situations on local, region, state and interstate lines; as well on producers, processors and trade. Marketing must cover all these ranges and relations namely in the conditions: more expensive actions, more information, more knowledge, including economic effects as a task with effect problem solving. The main problem in our economy is, the subvency future aimed rather neither at the product support or the rural development and landscape ecology. The economic disposes of some marketing activity and the marketing activities can influence the state, region and farm's business results. The ecological agriculture is having quite special problems. Some of them are discussed in this contribution. (en)
Title
  • Ekonomické a marketingové aspekty ekologického zemědělství
  • Economic and ecological aspects in the ecological agriculture (en)
  • Ekonomické a marketingové aspekty ekologického zemědělství (cs)
skos:prefLabel
  • Ekonomické a marketingové aspekty ekologického zemědělství
  • Economic and ecological aspects in the ecological agriculture (en)
  • Ekonomické a marketingové aspekty ekologického zemědělství (cs)
skos:notation
  • RIV/60076658:12220/06:00007161!RIV07-MSM-12220___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 41-48
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6007665806)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 473578
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12220/06:00007161
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • organic agriculture; ecological agriculture; marketing (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [FA3B8617581E]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Acta Universitatis Bohemiae Medionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • IX
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kouřilová, Jindřiška
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 1212-3285
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12220
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 9 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software