Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Studie slouží jako podklad pro strategické marketingového plánování a rozhodování ve firmě NELAN spol. s r.o. Jádrem dokumentu je situační analýza obsahující rozbor vnitřních podmínek zkoumané firmy i vnějších determinant majících vliv na její činnost. Nejprve se zabývá analýzou jednotlivých prvků vnitřního prostředí, které významně ovlivňují chod společnosti, součástí této analýzy je i zkoumání finanční situace firmy. Zvláštní kapitola je věnována zhodnocení webových stránek firmy. Následně je řešena analýza vnějšího prostředí. Nedílnou součástí zpracované studie jsou výstupy realizovaného dotazníkové šetření mezi stávajícími či potenciálními zákazníky firmy NELAN. To bylo provedeno na reprezentativním vzorku respondentů formou osobního dotazování. S ohledem na geografické působení firmy NELAN je součástí předkládaného dokumentu rovněž analýza německého trhu. Využitím výše uvedených nástrojů a metod byly odhaleny hlavní determinanty vnějšího i vnitřního prostředí firmy NELAN. Dílčí analytická zjištění a doporučení vyplývající z jednotlivých částí analýzy jsou obsahem každé z kapitol tohoto dokumentu a následně jsou z nich v závěrečné části vyvozena konkrétní marketingová doporučení strategického i taktického charakteru.
- Studie slouží jako podklad pro strategické marketingového plánování a rozhodování ve firmě NELAN spol. s r.o. Jádrem dokumentu je situační analýza obsahující rozbor vnitřních podmínek zkoumané firmy i vnějších determinant majících vliv na její činnost. Nejprve se zabývá analýzou jednotlivých prvků vnitřního prostředí, které významně ovlivňují chod společnosti, součástí této analýzy je i zkoumání finanční situace firmy. Zvláštní kapitola je věnována zhodnocení webových stránek firmy. Následně je řešena analýza vnějšího prostředí. Nedílnou součástí zpracované studie jsou výstupy realizovaného dotazníkové šetření mezi stávajícími či potenciálními zákazníky firmy NELAN. To bylo provedeno na reprezentativním vzorku respondentů formou osobního dotazování. S ohledem na geografické působení firmy NELAN je součástí předkládaného dokumentu rovněž analýza německého trhu. Využitím výše uvedených nástrojů a metod byly odhaleny hlavní determinanty vnějšího i vnitřního prostředí firmy NELAN. Dílčí analytická zjištění a doporučení vyplývající z jednotlivých částí analýzy jsou obsahem každé z kapitol tohoto dokumentu a následně jsou z nich v závěrečné části vyvozena konkrétní marketingová doporučení strategického i taktického charakteru. (cs)
- The study serves as basis for strategic marketing planning and deciding in the company NELAN. The core of the document is situation analysis, which contains analysis of internal and external environment of the company. Firstly it deals with analysis of internal environment; part of it is also financial analysis of the company. Then analysis of external factors follows. Special chapter is aimed to evaluation of web pages of the company. Integral parts of the study are outputs of performed questionnaire survey among current and potential customers of the company NELAN. The survey has been conducted on representative sample with help of direct questioning. With regard to the geographic location of the company NELAN an analysis of German market is part of the document. With help of all mentioned instruments and methods the key determinants of external and internal environment of the company Nelan has been revealed. Partial analytical findings and suggestions arisen from analytic work are part of each chapter in the document. In the final part strategic and tactical marketing suggestions are concluded. (en)
|
Title
| - Market analysis for proposing strategic marketing activities (en)
- Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit
- Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit (cs)
|
skos:prefLabel
| - Market analysis for proposing strategic marketing activities (en)
- Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit
- Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit (cs)
|
skos:notation
| - RIV/49777513:23510/12:43921231!RIV14-MSM-23510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49777513:23510/12:43921231
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - market analysis, marketing strategy (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Zahradníčková, Lenka
- Králová, Lenka
- Petrtyl, Jan
- Ircingová, Jarmila
- Tlučhoř, Jan
|
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |