Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Marketing je důležitým pojmem nikoli pouze v ziskovém sektoru, ale i v neziskové sféře. Firmy mezi sebou soutěží o zákazníky, neziskové organizace například o donátory finančních prostředků. Velmi důležitým prvkem komunikačního mixu neziskových organizací jsou jejich internetové stránky. Online percepce společnosti může být dokonce důležitější než to, jak lidé vnímají organizaci na základě poznatků získaných offline. Příspěvek se zaměřuje na hodnocení kvalitativní úrovně internetových stránek vzorku neziskových organizací a poukazuje na některé jejich přednosti i nedostatky.
- Marketing je důležitým pojmem nikoli pouze v ziskovém sektoru, ale i v neziskové sféře. Firmy mezi sebou soutěží o zákazníky, neziskové organizace například o donátory finančních prostředků. Velmi důležitým prvkem komunikačního mixu neziskových organizací jsou jejich internetové stránky. Online percepce společnosti může být dokonce důležitější než to, jak lidé vnímají organizaci na základě poznatků získaných offline. Příspěvek se zaměřuje na hodnocení kvalitativní úrovně internetových stránek vzorku neziskových organizací a poukazuje na některé jejich přednosti i nedostatky. (cs)
- Marketing is a significant term used both in for- and non-profit sectors. Companies compete to acquire customers; on the other hand, non-profit organizations compete to acquire potential donors. Internet presentations represent the important part of non-profit organization communication mix. Online perception of an organization may be even more important than the one based on offline acquired knowledge. This contribution focuses on NGO internet sites evaluation and describes some of their strong and weak attributes. (en)
|
Title
| - The importance of an internet presentation and its quality for non-profit organizations (en)
- Význam internetové prezentace a její úrovně pro neziskové organizace
- Význam internetové prezentace a její úrovně pro neziskové organizace (cs)
|
skos:prefLabel
| - The importance of an internet presentation and its quality for non-profit organizations (en)
- Význam internetové prezentace a její úrovně pro neziskové organizace
- Význam internetové prezentace a její úrovně pro neziskové organizace (cs)
|
skos:notation
| - RIV/49777513:23510/11:43897059!RIV13-MSM-23510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49777513:23510/11:43897059
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing, non-profit organizations, internet presentation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Hradecké ekonomické dny 2011, sborník recenzovaných příspěvků
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |