Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Autor se v příspěvku zabývá problematikou internetového marketingu a jeho využíváním v podnicích cestovního ruchu, především v oblasti ubytovacích služeb. Internet a jeho služby hrají stále významnější roli při plánování cest a pobytů, rozhodování o cílovém místě a distribuci produktů cestovního ruchu. Je tedy přirozené, že se rozvíjí i nástroje internetového marketingu. Cílem tohoto příspěvku je identifikovat možné nástroje internetového marketingu a na základě průzkumu menšího rozsahu zhodnotit rozsah jejich využívání v českých podmínkách. Autor problematiku řeší z pohledu podniků cestovního ruchu i jejich zákazníků.
- Autor se v příspěvku zabývá problematikou internetového marketingu a jeho využíváním v podnicích cestovního ruchu, především v oblasti ubytovacích služeb. Internet a jeho služby hrají stále významnější roli při plánování cest a pobytů, rozhodování o cílovém místě a distribuci produktů cestovního ruchu. Je tedy přirozené, že se rozvíjí i nástroje internetového marketingu. Cílem tohoto příspěvku je identifikovat možné nástroje internetového marketingu a na základě průzkumu menšího rozsahu zhodnotit rozsah jejich využívání v českých podmínkách. Autor problematiku řeší z pohledu podniků cestovního ruchu i jejich zákazníků. (cs)
- In this contribution, author is concerned with the issues of internet marketing and its use in tourism enterprises, especially in accommodation sector. Internet and its services play nowadays a more important role then ever, e.g. in the planning process of travels and stays, in the decision process about tourism destinations and in the distribution process of tourism products. Therefore, it is logical that the instruments of internet marketing are also developing. The aim of this contribution is to identify possible instruments of internet marketing and based on a small-scale research to evaluate the scope of their use in Czech environment. Author addresses this issue both from the view of tourism companies and their customers. (en)
|
Title
| - Využívání nástrojů internetového marketingu v podnicích cestovního ruchu
- Application of Internet Marketing Instruments in Tourism Enterprises (en)
- Využívání nástrojů internetového marketingu v podnicích cestovního ruchu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Využívání nástrojů internetového marketingu v podnicích cestovního ruchu
- Application of Internet Marketing Instruments in Tourism Enterprises (en)
- Využívání nástrojů internetového marketingu v podnicích cestovního ruchu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/49777513:23510/08:00500900!RIV09-MSM-23510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49777513:23510/08:00500900
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - tourism; internet marketing; internet; marketing (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Slezská univerzita v Opavě
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |