Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The symbol as a kind of sign or an event percepted by senses, shows us something, what isnt perceptiable this way. Most of all it is a form of a picture, which is reach and deap by its meaning. Contens of the symbols are constituated by the fylogenetic evolution of the mankind, but also individual life experiences of the personality. Meeting the symbol and communication with it opens a room to higher sensibility, creativity and self-creation. A ritual can be understood as a symbol of an old standing activity, so it has more dynamic character. Making rituals has a big importance for keeping psychic health of the personality, because it makes the process of change easier. Work with symbols and participating rituals is not an exception for psychotherapy, but it is a property and possibility of each personality and we can meet it in all-day-life in a form of symbolic situation. This article follows the funkcion of the symbols and rituals in teaching the certificated study %22Artetherapy for Educatio (en)
- Symbol jakožto druh znamení, tzn. smysly vnímatelná skutečnost, poukazuje na něco, co takto vnímatelné není. Je vyjadřován především ve formě obrazu, který je bohatý a hluboký svým významem. Obsahy symbolů jsou konstituovány fylogenetickým vývojem lidstva, ale i individuální životní zkušeností jedince. Setkání se symbolem a komunikace s ním otevírá prostor větší senzitivitě, kreativitě a autokreaci. Rituál lze chápat jako symbol dávné činnosti, má tedy spíše dynamický charakter. Provádění rituálů má velký význam pro udržování duševního zdraví člověka, protože usnadňuje proces změny. Práce se symboly a účast na rituálu není jen výsadou psychoterapie, ale je vlastnictvím a možností každého člověka a lze se s ním setkat v každodenním životě ve formě symbolické situace. Příspěvek se zabývá funkcí symbolů a rituálů ve výuce certifikátového studia %22Arteterapie pro školství a sociální sféru
- Symbol jakožto druh znamení, tzn. smysly vnímatelná skutečnost, poukazuje na něco, co takto vnímatelné není. Je vyjadřován především ve formě obrazu, který je bohatý a hluboký svým významem. Obsahy symbolů jsou konstituovány fylogenetickým vývojem lidstva, ale i individuální životní zkušeností jedince. Setkání se symbolem a komunikace s ním otevírá prostor větší senzitivitě, kreativitě a autokreaci. Rituál lze chápat jako symbol dávné činnosti, má tedy spíše dynamický charakter. Provádění rituálů má velký význam pro udržování duševního zdraví člověka, protože usnadňuje proces změny. Práce se symboly a účast na rituálu není jen výsadou psychoterapie, ale je vlastnictvím a možností každého člověka a lze se s ním setkat v každodenním životě ve formě symbolické situace. Příspěvek se zabývá funkcí symbolů a rituálů ve výuce certifikátového studia %22Arteterapie pro školství a sociální sféru (cs)
|
Title
| - Symboly a rituály ve výuce arteterapie
- Symbols and Rituals in Teaching art Therapy (en)
- Symboly a rituály ve výuce arteterapie (cs)
|
skos:prefLabel
| - Symboly a rituály ve výuce arteterapie
- Symbols and Rituals in Teaching art Therapy (en)
- Symboly a rituály ve výuce arteterapie (cs)
|
skos:notation
| - RIV/49777513:23420/09:00504806!RIV11-MSM-23420___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49777513:23420/09:00504806
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Symbols; rituals; life experiences; personality; psychic health; teaching; psychotherapy. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Umění ve službě výchově, prevenci, expresivní terapii
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Lovasová, Vladimíra
- Blažek, Vladimír
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |