Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The monograph examines strategic marketing in business practice for small and medium-sized companies with regard to the international environment. The sector of small and medium-sized enterprises, as the driving force of state but also of the European economy, employment, social climate and technological advancement in the Czech Republic, has become an important area of interest for various research projects.The theoretical part defines the basic problem areas such as defining the basic concepts of strategic marketing, subsequently research theoretical bases of strategic and international marketing. Further, the specification of the strategic marketing for the small and medium-sized businesses - marketing services, marketing in the public sector, territorial and municipal marketing. In the practical part two primary marketing researches were implemented, which were aimed at small and medium businesses in the service sector and the specific behavior of small and medium-sized companies in international markets. (en)
- Monografie se zabývá problematikou strategického marketingu v podnikové praxi malých a středních firem s ohledem na mezinárodní prostředí. Sektor malého a středního podnikání, jakožto hybná síla státní ale i evropské ekonomiky, zaměstnanosti, sociálního klimatu a technologické vyspělosti v České republice, se stává důležitou oblastí zájmu různých výzkumných projektů. Teoretická část vymezuje základní problémové oblasti jako je definování základních pojmů strategického marketingu, pak následně výzkumná teoretická východiska v oblasti strategického a mezinárodního marketingu. Dále byla vymezena specifika strategického marketingu pro oblast malých a středních firem - marketing služeb, marketing ve veřejném sektoru, teritoriální a municipální marketing. V praktické části byly realizovány dva primární marketingové výzkumy (dotazníkové šetření), jež byly zaměřeny na malé a střední firmy v sektoru služeb a na specifické chování malých a středních firem na mezinárodních trzích.
- Monografie se zabývá problematikou strategického marketingu v podnikové praxi malých a středních firem s ohledem na mezinárodní prostředí. Sektor malého a středního podnikání, jakožto hybná síla státní ale i evropské ekonomiky, zaměstnanosti, sociálního klimatu a technologické vyspělosti v České republice, se stává důležitou oblastí zájmu různých výzkumných projektů. Teoretická část vymezuje základní problémové oblasti jako je definování základních pojmů strategického marketingu, pak následně výzkumná teoretická východiska v oblasti strategického a mezinárodního marketingu. Dále byla vymezena specifika strategického marketingu pro oblast malých a středních firem - marketing služeb, marketing ve veřejném sektoru, teritoriální a municipální marketing. V praktické části byly realizovány dva primární marketingové výzkumy (dotazníkové šetření), jež byly zaměřeny na malé a střední firmy v sektoru služeb a na specifické chování malých a středních firem na mezinárodních trzích. (cs)
|
Title
| - Aplikace strategického marketingu v podnikové praxi s ohledem na mezinárodní prostředí.
- Aplikace strategického marketingu v podnikové praxi s ohledem na mezinárodní prostředí. (cs)
- Application of strategic marketing in business practice with regard to the international environment (en)
|
skos:prefLabel
| - Aplikace strategického marketingu v podnikové praxi s ohledem na mezinárodní prostředí.
- Aplikace strategického marketingu v podnikové praxi s ohledem na mezinárodní prostředí. (cs)
- Application of strategic marketing in business practice with regard to the international environment (en)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/14:#0002695!RIV15-MSM-19520___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/14:#0002695
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Small and medium-sized enterprises; international marketing; marketing mix; marketing research (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aplikace strategického marketingu v podnikové praxi s ohledem na mezinárodní prostředí.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - MATUŠÍNSKÁ, Kateřina
- BEDNARČÍK, Zdeněk
- VAŠTÍKOVÁ, Miroslava
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |