About: Nové trendy online marketingové komunikace jako prostředek pro zvyšování atraktivity měst a obcí v Moravskoslezském kraji.     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This paper deals with municipality marketing and its modern forms which are happening online via social media. This complementary part of a communication mix is constantly growing together with an increase of internet population in the Czech Republic. Many authors already showed the importance of marketing in public sector. The overall objective of this paper is to evaluate the options of communication of the municipalities by using social media and discover possible future developments for all local authorities in the Czech Republic on the basis of research of the current situation in the Moravian-Silesian region. The topic of online communication on local level does not occur frequently in expert and academic publications even though it deserves it. That is why in the theoretical part an analogy to the business - economic sphere is used. In the practical part are used statistics methods such as average, frequencies, correlation analysis and cluster analysis. The data were process ed by SPSS software. The analysis of present state shows significant gaps in using social media as a tool for communication on the level of local bodies. At the same time there were found subject which use such communication tool in a very good way and successfully build the image of a city which communicates - by doing this they increase their attractiveness. These cities were chosen for more detailed analysis so that they can be used as model examples for the rest. (en)
  • Tento příspěvek se zabývá marketingem měst a obcí a jeho moderními formami, které probíhají v online prostředí pomocí sociálních médií. Jedná se o komplementární součást komunikačního mixu, jejíž význam neustále narůstá tak, jak roste množství lidí, kteří jsou považováni za členy internetové populace v České republice. Důležitost marketingu v prostředí veřejné správy již mnozí autoři jasně prokázali. Cílem tohoto příspěvku je zhodnotit využívání sociálních médií v komunikaci municipalit a na základě výzkumu současné situace na území Moravskoslezského kraje odkrýt možnosti budoucího vývoje pro všechny územně samosprávní celky v České republice. V teoretické části je často použita analogie k podnikohospodářské sféře, jelikož se téma online komunikace obce v odborných a vědeckých publikací nevyskytuje tak frekventovaně, jak by si zasluhovalo. V praktické části byly využity statistické metody, jako jsou průměry, frekvence, korelace a shluková analýza. Data byla zpracována pomocí softwaru S PSS. Analýza současného stavu ukazuje na značné mezery ve využívání sociálních médií jako komunikačního nástroje v prostředí měst a obcí. Rovněž byly nalezeny subjekty, které užívají tento nástroj velmi dobře a budují úspěšně svou image komunikující samosprávy, čímž zvyšují svou atraktivitu. Tyto obce pak byly vybrány pro podrobnější analýzu tak, aby mohly posloužit jako modelové příklady ostatním.
  • Tento příspěvek se zabývá marketingem měst a obcí a jeho moderními formami, které probíhají v online prostředí pomocí sociálních médií. Jedná se o komplementární součást komunikačního mixu, jejíž význam neustále narůstá tak, jak roste množství lidí, kteří jsou považováni za členy internetové populace v České republice. Důležitost marketingu v prostředí veřejné správy již mnozí autoři jasně prokázali. Cílem tohoto příspěvku je zhodnotit využívání sociálních médií v komunikaci municipalit a na základě výzkumu současné situace na území Moravskoslezského kraje odkrýt možnosti budoucího vývoje pro všechny územně samosprávní celky v České republice. V teoretické části je často použita analogie k podnikohospodářské sféře, jelikož se téma online komunikace obce v odborných a vědeckých publikací nevyskytuje tak frekventovaně, jak by si zasluhovalo. V praktické části byly využity statistické metody, jako jsou průměry, frekvence, korelace a shluková analýza. Data byla zpracována pomocí softwaru S PSS. Analýza současného stavu ukazuje na značné mezery ve využívání sociálních médií jako komunikačního nástroje v prostředí měst a obcí. Rovněž byly nalezeny subjekty, které užívají tento nástroj velmi dobře a budují úspěšně svou image komunikující samosprávy, čímž zvyšují svou atraktivitu. Tyto obce pak byly vybrány pro podrobnější analýzu tak, aby mohly posloužit jako modelové příklady ostatním. (cs)
Title
  • Nové trendy online marketingové komunikace jako prostředek pro zvyšování atraktivity měst a obcí v Moravskoslezském kraji.
  • Nové trendy online marketingové komunikace jako prostředek pro zvyšování atraktivity měst a obcí v Moravskoslezském kraji. (cs)
  • New trends in online marketing communication as a tool for increasing attractiveness of municipalities in Moravian-Silesian region (en)
skos:prefLabel
  • Nové trendy online marketingové komunikace jako prostředek pro zvyšování atraktivity měst a obcí v Moravskoslezském kraji.
  • Nové trendy online marketingové komunikace jako prostředek pro zvyšování atraktivity měst a obcí v Moravskoslezském kraji. (cs)
  • New trends in online marketing communication as a tool for increasing attractiveness of municipalities in Moravian-Silesian region (en)
skos:notation
  • RIV/47813059:19520/14:#0002667!RIV15-MSM-19520___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • O
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 33059
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/47813059:19520/14:#0002667
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Communication of municipalities; territorial marketing; online marketing; place marketing; social media (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [DA6724AC688D]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Hustopeče
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • XVII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • KLEPEK, Martin
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://bibframe.org/vocab/doi
  • 10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-56
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta
https://schema.org/isbn
  • 978-80-210-6840-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 19520
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software