About: Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • In this article are introduce the results of research, performed in processing of dissertation. The research is aimed for the level of strategic management in the companies. There is analysis of marketing management and marketing efectivness . The current information-oriented times are more and more governed by competitive battles while the ability to hold onto a market position based merely on a material offer is not certain and therefore the success rate of companies and managers will depend on the ability to use the tools produced by today's information-oriented society. (en)
  • V článku jsou uvedeny dílčí výstupy z výzkumu, prováděného v rámci zpracování disertační práce. Výzkum je zaměřen na úroveň strategického řízení ve vybraných podnicích, analyzuje problematiku marketingového chování podniků a marketingovou efektivitu formou dotazníkového šetření. Ukazuje se, že různorodost podmínek řízení v podnicích různé velikosti a formy vlastnictví si vyžaduje diferencovaný přístup k této problematice. Příspěvek zdůrazňuje, že v podnicích stále převládá operativní řízení, principy a zásady strategického řízení nejsou prioritní a využívání prvků marketingového řízení neodpovídá podmínkám narůstajícího konkurenčního prostředí.
  • V článku jsou uvedeny dílčí výstupy z výzkumu, prováděného v rámci zpracování disertační práce. Výzkum je zaměřen na úroveň strategického řízení ve vybraných podnicích, analyzuje problematiku marketingového chování podniků a marketingovou efektivitu formou dotazníkového šetření. Ukazuje se, že různorodost podmínek řízení v podnicích různé velikosti a formy vlastnictví si vyžaduje diferencovaný přístup k této problematice. Příspěvek zdůrazňuje, že v podnicích stále převládá operativní řízení, principy a zásady strategického řízení nejsou prioritní a využívání prvků marketingového řízení neodpovídá podmínkám narůstajícího konkurenčního prostředí. (cs)
Title
  • Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení
  • Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení (cs)
  • The research of using the strategic marketing as a tool of company management (en)
skos:prefLabel
  • Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení
  • Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení (cs)
  • The research of using the strategic marketing as a tool of company management (en)
skos:notation
  • RIV/47813059:19520/12:#0001989!RIV13-MSM-19520___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 180135
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/47813059:19520/12:#0001989
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • marketing, research, strategic marketing, planning, strategic management, marketing planning, situation analysis, marketing strategy, target position, advantages of competition. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [00FF8CB57288]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Valtice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • XV.mezinárodní kolokvium o regionálních vědách
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Bednarčík, Zdeněk
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta
https://schema.org/isbn
  • 978-80-210-5875-0
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 19520
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software