Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - In this article are introduce the results of research, performed in processing of dissertation. The research is aimed for the level of strategic management in the companies. There is analysis of marketing management and marketing efectivness . The current information-oriented times are more and more governed by competitive battles while the ability to hold onto a market position based merely on a material offer is not certain and therefore the success rate of companies and managers will depend on the ability to use the tools produced by today's information-oriented society. (en)
- V článku jsou uvedeny dílčí výstupy z výzkumu, prováděného v rámci zpracování disertační práce. Výzkum je zaměřen na úroveň strategického řízení ve vybraných podnicích, analyzuje problematiku marketingového chování podniků a marketingovou efektivitu formou dotazníkového šetření. Ukazuje se, že různorodost podmínek řízení v podnicích různé velikosti a formy vlastnictví si vyžaduje diferencovaný přístup k této problematice. Příspěvek zdůrazňuje, že v podnicích stále převládá operativní řízení, principy a zásady strategického řízení nejsou prioritní a využívání prvků marketingového řízení neodpovídá podmínkám narůstajícího konkurenčního prostředí.
- V článku jsou uvedeny dílčí výstupy z výzkumu, prováděného v rámci zpracování disertační práce. Výzkum je zaměřen na úroveň strategického řízení ve vybraných podnicích, analyzuje problematiku marketingového chování podniků a marketingovou efektivitu formou dotazníkového šetření. Ukazuje se, že různorodost podmínek řízení v podnicích různé velikosti a formy vlastnictví si vyžaduje diferencovaný přístup k této problematice. Příspěvek zdůrazňuje, že v podnicích stále převládá operativní řízení, principy a zásady strategického řízení nejsou prioritní a využívání prvků marketingového řízení neodpovídá podmínkám narůstajícího konkurenčního prostředí. (cs)
|
Title
| - Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení
- Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení (cs)
- The research of using the strategic marketing as a tool of company management (en)
|
skos:prefLabel
| - Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení
- Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení (cs)
- The research of using the strategic marketing as a tool of company management (en)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/12:#0001989!RIV13-MSM-19520___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/12:#0001989
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing, research, strategic marketing, planning, strategic management, marketing planning, situation analysis, marketing strategy, target position, advantages of competition. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - XV.mezinárodní kolokvium o regionálních vědách
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |