About: Jazyk německé a rakouské reklamy jako odraz soudobé kultury mediálního světa a jeho vliv na edukační komunikaci     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This study represents the media culture and its international character in the context of intensifying globalization trends in unifying Europe. The study is based on research by Austrian and German advertising texts and their multi-dimensional analysis founded on the lexical, semantic, textual, cultural and psychological basis. At the beginning of the study terminology bases are clarified and followed by the presentation of advertising as a media phenomenon of the 21st century. In another part of the study the macro- and micro-climate of the advertising is explained, which serves to clarify the link between ethics and persuasion in the subsequent chapter of the study. The nature of mass manipulation of the media world and tendency to create imaginary illusion are analyzed. Following the manipulative techniques of advertising, the study focuses on the issue of advertising culture as a reflection of contemporary society. Most of all the intercultural dimension of globalization. (en)
  • Tato studie představuje mediální kulturu a její internacionální charakter v kontextu sílících globalizačních tendencí ve sjednocující se Evropě. Studie se opírá o výzkum rakouských a německých reklamních textů a jejich vícedimenzionální analýzu založenou na lexikální, sémantické, textové, kulturní a psychologické bázi. V úvodu studie jsou objasněna terminologická východiska a poté následuje prezentace reklamy jako mediálního fenoménu 21. století. V další části studie se objasňuje makro- a mikroklima reklamy, což slouží objasnění souvislostí mezi persvazí a etikou v následující kapitole studie. Dále je rozebírána podstata masové manipulace společnosti a tendence mediálního světa vytvářet imaginární iluze. V návaznosti na manipulativní techniky reklamy se studie věnuje problematice reklamy jako odrazu kultury soudobé společnosti. Je zde vyzdvihnut zejména interkulturní rozměr reklamy při globalizaci světa. V závěru se studie dotýká také aktuálního pedagogického kontextu.
  • Tato studie představuje mediální kulturu a její internacionální charakter v kontextu sílících globalizačních tendencí ve sjednocující se Evropě. Studie se opírá o výzkum rakouských a německých reklamních textů a jejich vícedimenzionální analýzu založenou na lexikální, sémantické, textové, kulturní a psychologické bázi. V úvodu studie jsou objasněna terminologická východiska a poté následuje prezentace reklamy jako mediálního fenoménu 21. století. V další části studie se objasňuje makro- a mikroklima reklamy, což slouží objasnění souvislostí mezi persvazí a etikou v následující kapitole studie. Dále je rozebírána podstata masové manipulace společnosti a tendence mediálního světa vytvářet imaginární iluze. V návaznosti na manipulativní techniky reklamy se studie věnuje problematice reklamy jako odrazu kultury soudobé společnosti. Je zde vyzdvihnut zejména interkulturní rozměr reklamy při globalizaci světa. V závěru se studie dotýká také aktuálního pedagogického kontextu. (cs)
Title
  • Jazyk německé a rakouské reklamy jako odraz soudobé kultury mediálního světa a jeho vliv na edukační komunikaci
  • Jazyk německé a rakouské reklamy jako odraz soudobé kultury mediálního světa a jeho vliv na edukační komunikaci (cs)
  • The language of the German and Austrian advertising as a reflection of the contemporary media world and its impact on education communication (en)
skos:prefLabel
  • Jazyk německé a rakouské reklamy jako odraz soudobé kultury mediálního světa a jeho vliv na edukační komunikaci
  • Jazyk německé a rakouské reklamy jako odraz soudobé kultury mediálního světa a jeho vliv na edukační komunikaci (cs)
  • The language of the German and Austrian advertising as a reflection of the contemporary media world and its impact on education communication (en)
skos:notation
  • RIV/47813059:19520/12:#0001770!RIV13-MSM-19520___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 143560
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/47813059:19520/12:#0001770
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • marketing communication, social orientation, value system, cultural identity, sociological, psychological and linguistic, culturological perspective (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [F0256EA14711]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Toruń
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Wieloaspektowość komunikaci społecznej w środowisku wielu kultur
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Bobáková, Hanne-Lore
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Adam Marszalek
https://schema.org/isbn
  • 978-83-7780-319-6
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 19520
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software