About: Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část, zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou, která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízení srovnatelných firem. Uvádí zásadní změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management, rozebírá principy strategického myšlení, které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje i vývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu. Pozornost je rovněž věnována teoretickým zásadám tvorby marketingových strategií ve podnicích. Na základě provedených analýz jejich marketingového mixu tržního prostředí, konkurence případně analýz spokojenosti zákazníků, je zde posuzována úroveň strategického řízení a využívání marketingových metod a prvků pro posouzení tržní pozice a zajištění dalšího rozvoje podniků.
  • Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část, zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou, která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízení srovnatelných firem. Uvádí zásadní změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management, rozebírá principy strategického myšlení, které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje i vývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu. Pozornost je rovněž věnována teoretickým zásadám tvorby marketingových strategií ve podnicích. Na základě provedených analýz jejich marketingového mixu tržního prostředí, konkurence případně analýz spokojenosti zákazníků, je zde posuzována úroveň strategického řízení a využívání marketingových metod a prvků pro posouzení tržní pozice a zajištění dalšího rozvoje podniků. (cs)
  • The publication contains both theoretical and analytical part, prepared on the basis of field surveys and study of secondary data, as well as a synthetic part, which generalizes the knowledges at here in the field of strategic management for its possible use in the management of comparable companies.Lists major ganges in the economy after the transitiv to a market economy and thein impact on business management,discusses the principles of strategic thinking that managers should follow and use in their management activities, includes trends in the requirements for corporate marketing and business management principles in the corporate management. Attention is also paid to the theoretical principles of marketing strategies in companies. (en)
Title
  • Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu
  • Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu (cs)
  • Analysis of using strategic marketing as a tool of company management in industrial companies. (en)
skos:prefLabel
  • Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu
  • Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu (cs)
  • Analysis of using strategic marketing as a tool of company management in industrial companies. (en)
skos:notation
  • RIV/47813059:19520/12:#0001699!RIV13-MSM-19520___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 122666
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/47813059:19520/12:#0001699
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • strategic marketing, strategic management, market position, kompetitive advantages, supervisory management, strategic plane, top management, market analysis, marketing strategy (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [5A8793EC0520]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Karviná
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Acta Oeconomica
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Bednarčík, Zdeněk
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7248-732-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 19520
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software