Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Marketing patří mezi klíčové znalosti, které tvoří profil absolventa oboru Ekonomika cestovního ruchu a Hotelnictví Slezské univerzity Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné. Je významnou součástí řízení podniků cestovního ruchu. Příspěvek pojednává o významu spolupráce školy s praxí v profesní přípravě studentů, při získávání praktických dovedností, při určování témat bakalářských prací, v kontextu aplikace marketingu a využití metod marketingového výzkumu. Aplikace marketingu a metod marketingového výzkumu patří mezi nejčastěji používané metody, které studenti využívají ve svých bakalářských pracích. Uplatnění výzkumných a analytických metod marketingu je přínosné jak pro řešení mnoha dílčích úkolů praxe, tak pro studenty - možností aplikace teorie v podmínkách podnikatelské reality.
- Marketing patří mezi klíčové znalosti, které tvoří profil absolventa oboru Ekonomika cestovního ruchu a Hotelnictví Slezské univerzity Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné. Je významnou součástí řízení podniků cestovního ruchu. Příspěvek pojednává o významu spolupráce školy s praxí v profesní přípravě studentů, při získávání praktických dovedností, při určování témat bakalářských prací, v kontextu aplikace marketingu a využití metod marketingového výzkumu. Aplikace marketingu a metod marketingového výzkumu patří mezi nejčastěji používané metody, které studenti využívají ve svých bakalářských pracích. Uplatnění výzkumných a analytických metod marketingu je přínosné jak pro řešení mnoha dílčích úkolů praxe, tak pro studenty - možností aplikace teorie v podmínkách podnikatelské reality. (cs)
- Marketing is one of the key knowledge forging the profil of the graduate the major Economics in tourism and Hospitality management in Silesian University at School of Business administration in Karvina. Marketing is one of the major part of the management in tourism. The purpose of the paper is to emphasize the value of the partnership betveen school and internship in professional preparing of the students, in obtaining their skills and determining the thesis, in context of appliance of marketing and marketing research methods. The application of the marketing and marketing research is the most widely used method in thesis of the graduate. Claiming the research and analytic methods of the marketing is asseting for solution plenty of the partial practical tasks and for the students it is the possibility of application the theory in the conditions of business reality. (en)
|
Title
| - Marketingový výzkum a profesní příprava studentů
- Marketingový výzkum a profesní příprava studentů (cs)
- professional preparation of the students, marketing, marketing research (en)
|
skos:prefLabel
| - Marketingový výzkum a profesní příprava studentů
- Marketingový výzkum a profesní příprava studentů (cs)
- professional preparation of the students, marketing, marketing research (en)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/11:#0001599!RIV12-MSM-19520___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/11:#0001599
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - professional preparation of the students, marketing, marketing research (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník ze 4. mezinárodní konference VŠOH Brno
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Václavínková, Klára
- Kostková, Miroslava
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |