About: Persvazivní strategie v českých reklamách     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Předmětem zájmu článku Persvazivní strategie v českých reklamách je jeden z nejtypičtějších komunikátů s primární persvazivní funkcí v současné době - reklama - a to především její verbální složka. Hlavním cílem práce je navrhnout možnou klasifikaci persvazivních sdělení, která se v současných českých reklamách objevují. Klasifikace byla inspirována článkem H. Jílkové Persvazivní metody v reklamním textu a utvářela se na základě textové analýzy souboru čítajícího více než 400 tištěných reklam. Reklamní strategie byly v první fázi rozděleny do tří okruhů podle toho, zda se zaměřují především na propagovaný produkt či službu, na zdroj reklamního sdělení (výrobce či poskytovatele služeb) nebo na jeho příjemce. V rámci těchto tří skupin byly následně specifikovány další podskupiny. Jednotlivé typy reklamních strategií jsou demonstrovány na konkrétních příkladech.
  • Předmětem zájmu článku Persvazivní strategie v českých reklamách je jeden z nejtypičtějších komunikátů s primární persvazivní funkcí v současné době - reklama - a to především její verbální složka. Hlavním cílem práce je navrhnout možnou klasifikaci persvazivních sdělení, která se v současných českých reklamách objevují. Klasifikace byla inspirována článkem H. Jílkové Persvazivní metody v reklamním textu a utvářela se na základě textové analýzy souboru čítajícího více než 400 tištěných reklam. Reklamní strategie byly v první fázi rozděleny do tří okruhů podle toho, zda se zaměřují především na propagovaný produkt či službu, na zdroj reklamního sdělení (výrobce či poskytovatele služeb) nebo na jeho příjemce. V rámci těchto tří skupin byly následně specifikovány další podskupiny. Jednotlivé typy reklamních strategií jsou demonstrovány na konkrétních příkladech. (cs)
  • The thesis, entitled The Persuasive Strategies in Czech Advertisements, deals with one of the recent most typical communiqué with the main persuasive function - the advertisement, focusing especially on its verbal form. The main goal of the thesis is to suggest the possible classification of persuasive statements which are used in recent Czech adverts. The classification was inspired by H. Jílková's thesis named The Persuasive Methods in Advertisements and the main method used in the research was the textual analysis of a collection containing over 400 printed advertising communiqués. In the first stage the adverts strategies were divided into three groups according to being focused mainly on a product or a service, on the source of the advertising statement (a producer or a service provider) or on a recipient. Within all three groups other subsections were specified. Each type of the advert strategy is illustrated by concrete examples. (en)
Title
  • Persvazivní strategie v českých reklamách
  • Persvazivní strategie v českých reklamách (cs)
  • The Persuasive Strategies in Czech Advertisments (en)
skos:prefLabel
  • Persvazivní strategie v českých reklamách
  • Persvazivní strategie v českých reklamách (cs)
  • The Persuasive Strategies in Czech Advertisments (en)
skos:notation
  • RIV/47813059:19520/08:#0000303!RIV09-MSM-19520___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 386362
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/47813059:19520/08:#0000303
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • advertisment, persuasion, strategies (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [AA8F4777704E]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Karviná
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Karviná
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Čtyři roky členství zemí střední a východní Evropy v Evropské unii: důsledky a nové výzvy pro národní a regionální trhy práce
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Vydrová, Veronika
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7248-484-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 19520
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software