Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The strategy of positioning is one of the marketing strategy. In marketing, positioning has come to mean the process by which marketers try to create an image or identity in the minds of their target market for its product, brand, or organization (municipality in our case). The process of implementing of mentioned strategy above is going to be demonstrated with the help of the example of municipality Čeladná. (en)
- Strategie positioningu je jednou z marketingových strategií. Vytváření strategie posititingu může být prcesem, vedoucím k odlišení jednotlivých tržních prodduktů organizací, v našem případě , obcí. Proces implementace této strategie je uveden na příkladu obce Čeladná.
- Strategie positioningu je jednou z marketingových strategií. Vytváření strategie posititingu může být prcesem, vedoucím k odlišení jednotlivých tržních prodduktů organizací, v našem případě , obcí. Proces implementace této strategie je uveden na příkladu obce Čeladná. (cs)
|
Title
| - Strategie positioningu v praxi
- The Strategy of Positioning of Municipalities in the Praxes (en)
- Strategie positioningu v praxi (cs)
|
skos:prefLabel
| - Strategie positioningu v praxi
- The Strategy of Positioning of Municipalities in the Praxes (en)
- Strategie positioningu v praxi (cs)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/08:#0000298!RIV09-MSM-19520___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/08:#0000298
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Marketing of The Municipalities and The Towns, marketing mix, strategy of positining, municipality Čeladná (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Čtyři roky členství zemí střední a východní Evropy v Evropské unii: důsledky a nové výzvy pro národní a regionální trhy práce
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |