Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This book is focused primarily on some specifics of service marketing. Traditional marketing mix do not work for services. Therefore it is necessary to enlarge it and include additional marketing mix elements, as %22people, physical evidence, and processes. Attentions has to be paid also to evaluation of quality and perception of quality by customers of service product. Contrary to for-profit organizations, the non-profit organizations have certain specific marketing strategies, given their different access to the financing of their activities in particular. (en)
- Kniha je zaměřena na objasnění specifik marketingu služeb.V marketingu služeb nelzee pracovat pouze s tradičním marketingovým mixem. proto je nutné rozšířit marketingový mix o další nástroje. lidé, materiální prostředí a procesy. Zákazníci služeb očekávají kvalitní produkty služeb, proto je nutné dávat důraz na hodnocení kvality služeb. Na rozdíl od organizací poskytující služby v ziskovém sektoru, jsou neziskovým organizacím určeny některé specifické marketingové strategie, které vyplývají, zejména, z jejich rozdílného přístupu k financování jejich aktivit.
- Kniha je zaměřena na objasnění specifik marketingu služeb.V marketingu služeb nelzee pracovat pouze s tradičním marketingovým mixem. proto je nutné rozšířit marketingový mix o další nástroje. lidé, materiální prostředí a procesy. Zákazníci služeb očekávají kvalitní produkty služeb, proto je nutné dávat důraz na hodnocení kvality služeb. Na rozdíl od organizací poskytující služby v ziskovém sektoru, jsou neziskovým organizacím určeny některé specifické marketingové strategie, které vyplývají, zejména, z jejich rozdílného přístupu k financování jejich aktivit. (cs)
|
Title
| - Marketing služeb efektivně a moderně
- Marketing of Services Efect and Modern (en)
- Marketing služeb efektivně a moderně (cs)
|
skos:prefLabel
| - Marketing služeb efektivně a moderně
- Marketing of Services Efect and Modern (en)
- Marketing služeb efektivně a moderně (cs)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/08:#0000297!RIV09-MSM-19520___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/08:#0000297
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Marketing of services, service characteristics, marketing mix, people, physical evidence, processes, service quality, specific marketing strategies of non-profit organizations (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Marketing služeb efektivně a moderně
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |