About: Marketingová specifika finančního produktu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This paper focuses on the description of the specific features of financial services marketing with emphasis on the first element of marketing mix (%227Ps%22), the financial product. The author tries to form a new theoretical conception of financial marketing services which is based on the traditional services marketing. The main objective of this paper is to define the financial product and its specific characteristics, to mention the financial product classification and financial product mix. It is also important to point out cross-selling which is a new trend related to financial services sale. The financial product is also related to the issue of the life cycle, modification, innovation, development and introduction to the market. The theoretical conception of financial marketing services is supplemented with practical examples. (en)
  • Příspěvek se věnuje specifickým rysům marketingu finančních služeb se zaměřením na první proměnnou marketingového mixu finančních služeb %227P%22, a to finanční produkt. Snahou autora je vytvořit nový teoretický základ pro marketing finančních služeb, který vychází z koncepce tradičního marketingu služeb. Příspěvek si klade za prioritní cíl definovat finanční produkt a jeho specifické vlastnosti, popsat způsob klasifikace finančních produktů z různých hledisek. Klasifikaci dovršuje produktový mix, který člení portfolio produktů do základních kategorií jako je hloubka a šířka produktové řady. Důraz je kladen na problematiku křížového prodeje, což je současným záměrem všech producentů finančních služeb. S finančním produktem se pojí také problematika životního cyklu, modifikace a inovace, vývoj a zavádění nových produktů, která je rovněž zmíněna. Teoretický výklad je doplněn konkrétními příklady včetně výsledků soutěže Zlatá koruna 2008 o nejlepší finanční produkt v ČR.
  • Příspěvek se věnuje specifickým rysům marketingu finančních služeb se zaměřením na první proměnnou marketingového mixu finančních služeb %227P%22, a to finanční produkt. Snahou autora je vytvořit nový teoretický základ pro marketing finančních služeb, který vychází z koncepce tradičního marketingu služeb. Příspěvek si klade za prioritní cíl definovat finanční produkt a jeho specifické vlastnosti, popsat způsob klasifikace finančních produktů z různých hledisek. Klasifikaci dovršuje produktový mix, který člení portfolio produktů do základních kategorií jako je hloubka a šířka produktové řady. Důraz je kladen na problematiku křížového prodeje, což je současným záměrem všech producentů finančních služeb. S finančním produktem se pojí také problematika životního cyklu, modifikace a inovace, vývoj a zavádění nových produktů, která je rovněž zmíněna. Teoretický výklad je doplněn konkrétními příklady včetně výsledků soutěže Zlatá koruna 2008 o nejlepší finanční produkt v ČR. (cs)
Title
  • Marketingová specifika finančního produktu
  • Marketingová specifika finančního produktu (cs)
  • The Marketing Specific Features of the Financial Service (en)
skos:prefLabel
  • Marketingová specifika finančního produktu
  • Marketingová specifika finančního produktu (cs)
  • The Marketing Specific Features of the Financial Service (en)
skos:notation
  • RIV/47813059:19520/08:#0000216!RIV09-MSM-19520___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 377811
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/47813059:19520/08:#0000216
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • financial product, financial market, cross-selling, product mix, product life cycle, new financial product (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [7D5FA7F98AD8]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Karviná
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Karviná
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Doktorandská konfrence OPF Karviná
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Matušínská, Kateřina
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7248-504-8
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 19520
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 107 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software