Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This paper focuses on the description of the specific features of financial services marketing with emphasis on the first element of marketing mix (%227Ps%22), the financial product. The author tries to form a new theoretical conception of financial marketing services which is based on the traditional services marketing. The main objective of this paper is to define the financial product and its specific characteristics, to mention the financial product classification and financial product mix. It is also important to point out cross-selling which is a new trend related to financial services sale. The financial product is also related to the issue of the life cycle, modification, innovation, development and introduction to the market. The theoretical conception of financial marketing services is supplemented with practical examples. (en)
- Příspěvek se věnuje specifickým rysům marketingu finančních služeb se zaměřením na první proměnnou marketingového mixu finančních služeb %227P%22, a to finanční produkt. Snahou autora je vytvořit nový teoretický základ pro marketing finančních služeb, který vychází z koncepce tradičního marketingu služeb. Příspěvek si klade za prioritní cíl definovat finanční produkt a jeho specifické vlastnosti, popsat způsob klasifikace finančních produktů z různých hledisek. Klasifikaci dovršuje produktový mix, který člení portfolio produktů do základních kategorií jako je hloubka a šířka produktové řady. Důraz je kladen na problematiku křížového prodeje, což je současným záměrem všech producentů finančních služeb. S finančním produktem se pojí také problematika životního cyklu, modifikace a inovace, vývoj a zavádění nových produktů, která je rovněž zmíněna. Teoretický výklad je doplněn konkrétními příklady včetně výsledků soutěže Zlatá koruna 2008 o nejlepší finanční produkt v ČR.
- Příspěvek se věnuje specifickým rysům marketingu finančních služeb se zaměřením na první proměnnou marketingového mixu finančních služeb %227P%22, a to finanční produkt. Snahou autora je vytvořit nový teoretický základ pro marketing finančních služeb, který vychází z koncepce tradičního marketingu služeb. Příspěvek si klade za prioritní cíl definovat finanční produkt a jeho specifické vlastnosti, popsat způsob klasifikace finančních produktů z různých hledisek. Klasifikaci dovršuje produktový mix, který člení portfolio produktů do základních kategorií jako je hloubka a šířka produktové řady. Důraz je kladen na problematiku křížového prodeje, což je současným záměrem všech producentů finančních služeb. S finančním produktem se pojí také problematika životního cyklu, modifikace a inovace, vývoj a zavádění nových produktů, která je rovněž zmíněna. Teoretický výklad je doplněn konkrétními příklady včetně výsledků soutěže Zlatá koruna 2008 o nejlepší finanční produkt v ČR. (cs)
|
Title
| - Marketingová specifika finančního produktu
- Marketingová specifika finančního produktu (cs)
- The Marketing Specific Features of the Financial Service (en)
|
skos:prefLabel
| - Marketingová specifika finančního produktu
- Marketingová specifika finančního produktu (cs)
- The Marketing Specific Features of the Financial Service (en)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/08:#0000216!RIV09-MSM-19520___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/08:#0000216
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - financial product, financial market, cross-selling, product mix, product life cycle, new financial product (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Doktorandská konfrence OPF Karviná
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |