Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek se zabývá výzkumem marketingové orientace MSP, jak jsou schopni v praxi uplatňovat nástroje marketingového mixu, a jak se marketingově orientují v konkurenčním prostředí. Porovnáním s výzkumem z r. 1998 jsme zjišťovali, zda jsou podniky lépe kvalifikovány. Stanovené hypotézy se potvrdily, podniky lépe, než v ro. 1998 chápou využívání jednotlivých nástrojů mixu a dovedou lépe znodnotit své slabostí i příležitosti, stejně tak svou sílu i ohrožení. Nicméně, tyto znalosti nejsou stále ještě pro skutečně konkurenční prostředí dostatečné.
- Článek se zabývá výzkumem marketingové orientace MSP, jak jsou schopni v praxi uplatňovat nástroje marketingového mixu, a jak se marketingově orientují v konkurenčním prostředí. Porovnáním s výzkumem z r. 1998 jsme zjišťovali, zda jsou podniky lépe kvalifikovány. Stanovené hypotézy se potvrdily, podniky lépe, než v ro. 1998 chápou využívání jednotlivých nástrojů mixu a dovedou lépe znodnotit své slabostí i příležitosti, stejně tak svou sílu i ohrožení. Nicméně, tyto znalosti nejsou stále ještě pro skutečně konkurenční prostředí dostatečné. (cs)
- The objective of the research was to find out whether the SME are better able to asses their marketing qualification, to realize SWOT analyses and to use marketing tools as an competitive advantage. In coparison with the similar research realized in 1998, the qualification of SME has improved, but to complete successfully a suitable education could be recommended. (en)
|
Title
| - Survey on marketing orientation of small and medium size enterprises (en)
- Průzkum marketingové orientace malého a středního podnikání
- Průzkum marketingové orientace malého a středního podnikání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Survey on marketing orientation of small and medium size enterprises (en)
- Průzkum marketingové orientace malého a středního podnikání
- Průzkum marketingové orientace malého a středního podnikání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/04:00000050!RIV/2005/MSM/195205/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/04:00000050
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - SME, marketing orientation, survey, research population, promotion, marketing mix tools, SWOT analyses (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - In Sborník 1. mezinárodní konference
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - STARZYCZNÁ, Halina
- PELLEŠOVÁ, Pavlína
- VAŠTÍKOVÁ, Miroslava
- JANEČKOVÁ, Lidmila
- HECZKOVÁ, Miroslava
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |