Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Tento pracovní postup popisuje metodu, která byla vyvinuta za účelem klasifikace nákladních vagónů s dvojosými podvozky ve smyslu jejich dopadu na infrastrukturu. Metoda pro posouzení železničních vozidel s různými typy vypružení pracujících za různých technických podmínek využívá speciální shaker rig s elektro-hydraulickým systémem. Umožňuje identifikovat vlastní frekvence a dynamický koeficient tlumení. Nákladní vagón s dvojosým podvozkem se všemi prvky vypružení je svými koly ustaven na počítačem řízené hydraulické zatěžovací válce, které jsou schopny realizovat skokovou – pádovou změnu, která simuluje překonání traťové nerovnosti.
- Tento pracovní postup popisuje metodu, která byla vyvinuta za účelem klasifikace nákladních vagónů s dvojosými podvozky ve smyslu jejich dopadu na infrastrukturu. Metoda pro posouzení železničních vozidel s různými typy vypružení pracujících za různých technických podmínek využívá speciální shaker rig s elektro-hydraulickým systémem. Umožňuje identifikovat vlastní frekvence a dynamický koeficient tlumení. Nákladní vagón s dvojosým podvozkem se všemi prvky vypružení je svými koly ustaven na počítačem řízené hydraulické zatěžovací válce, které jsou schopny realizovat skokovou – pádovou změnu, která simuluje překonání traťové nerovnosti. (cs)
- This methodology describes procedure which was developed for a classification of freight wagons with two-axles bogies in terms of their infrastructure impact. A special shaker rig with electrohydraulic system is used for an assessment of raiway vehicles with diferent type of susspensions working behalf different technical conditions. This system allows to indentificate both natural frequencies and critical damping ratio of the system. A freight wagon with two-axles bogie with complete susspension elements is put by its wheels on the computer controlled servohydraulic actuators. This loading system make possible to simulate a drop which corresponds to a track allignment. (en)
|
Title
| - Akreditovaná metoda - Zkoušky dynamických charakteristik vypružení nákladních vagónů s dvojosými podvozky
- Akreditovaná metoda - Zkoušky dynamických charakteristik vypružení nákladních vagónů s dvojosými podvozky (cs)
- Accreditied method - Tests of dynamic characteristics of freight wagons with two-axles bogies (en)
|
skos:prefLabel
| - Akreditovaná metoda - Zkoušky dynamických charakteristik vypružení nákladních vagónů s dvojosými podvozky
- Akreditovaná metoda - Zkoušky dynamických charakteristik vypružení nákladních vagónů s dvojosými podvozky (cs)
- Accreditied method - Tests of dynamic characteristics of freight wagons with two-axles bogies (en)
|
skos:notation
| - RIV/47718684:_____/09:#0000387!RIV10-MSM-47718684
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...certifikacniOrgan
| - Český Institut pro Akreditaci, obecně prospěšná společnost, 110 00 Praha 1 - Nové Město, Opletalova 41
|
http://linked.open.../datumCertifikace
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Metoda umožňuje klasifikaci vlastností podvozků s ohledem na poškozování kolejových tratí, spoří náklady na údržbu a opravy infrastruktury
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47718684:_____/09:#0000387
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - drop test; koeficient tlumení; vlastní frekvence; shaker rig (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| - Dynamická zkušebna ŠKODA VÝZKUM s.r.o.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Stanovení silových účinků nákladních vagónů s dvouosými podvozky na tratě v závislosti na typ vypružení, metoda akreditovaná Českým Institutem pro Akreditaci ČIA
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |