Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek srovnává pojetí environmentální výchovy v zahraničí, v Československu a v České republice od 70. let 20. století do současnosti. Zároveň představuje nové pojetí environmentální výchovy vymezené v tzv. Doporučených očekávaných výstupech pro průřezová témata Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, které je současným vyústěním formování environmentální výchovy v České republice. Porovnává současné pojetí environmentální výchovy v zahraničí se stávajícím vymezením průřezového tématu, diskutuje zjištěné rozdíly a navrhuje, jakým způsobem by nové pojetí mohlo být dále ověřováno z hlediska efektivity i užitečnosti pro pedagogickou praxi.
- Článek srovnává pojetí environmentální výchovy v zahraničí, v Československu a v České republice od 70. let 20. století do současnosti. Zároveň představuje nové pojetí environmentální výchovy vymezené v tzv. Doporučených očekávaných výstupech pro průřezová témata Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, které je současným vyústěním formování environmentální výchovy v České republice. Porovnává současné pojetí environmentální výchovy v zahraničí se stávajícím vymezením průřezového tématu, diskutuje zjištěné rozdíly a navrhuje, jakým způsobem by nové pojetí mohlo být dále ověřováno z hlediska efektivity i užitečnosti pro pedagogickou praxi. (cs)
- The article compares approaches to environmental education in abroad, in Czechoslovakia, and in the Czech Republic since 1970s to nowadays. Concurrently it introduces a new approach to environmental education defined in Recommended expected objectives for cross-curricular subjects in Framework Education Programmes for Elementary Education, which is a result of forming of the subject in the Czech Republic. It compares contemporary approach to environmental education with the current definition of the cross-curricula subject, discusses founded differences and suggests the way the effectiveness and usefulness for educational practice of the new approach could be further verified. (en)
|
Title
| - Paradigmatická proměna domácího pojetí environmentální výchovy.
- Paradigmatická proměna domácího pojetí environmentální výchovy. (cs)
- Paradigm change of the Czech approach to environmental education (en)
|
skos:prefLabel
| - Paradigmatická proměna domácího pojetí environmentální výchovy.
- Paradigmatická proměna domácího pojetí environmentální výchovy. (cs)
- Paradigm change of the Czech approach to environmental education (en)
|
skos:notation
| - RIV/46747885:24510/13:#0001017!RIV14-MSM-24510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/46747885:24510/13:#0001017
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - environmental education; goals; standards; framework education programmes (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Pedagogika. Časopis pro vědy o vzdělávání a výchově.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |