About: Conditions of work of teachers at elementary school     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Vytvářené podmínky práce jsou v souvislosti se společenskými proměnami v učitelství poměrně nestabilním fenoménem. Lze přitom předpokládat, že ovlivňují kvalitu profesního výkonu učitele, a tedy také efekty školního vyučování. Příspěvek zjišťuje reálné podmínky práce učitele v současné základní škole. Opírá se o smíšený výzkum s akcentem na kvalitativní procedury. Na souboru devatenácti náhodně vybraných učitelů jsou kombinovány dvě výzkumné metody: hloubkový rozhovor a metoda profesiografie, při níž byl časovým snímkem zjišťován týdenní rozsah a struktura profesních aktivit učitelů. Oba zdroje dat jsou pro každého šetřeného učitele individuálně kontextualizovány. Výsledky vypovídají o vysokých profesních nárocích na učitele základních škol a odkrývají řadu rizikových témat z hlediska vytvářených podmínek práce.
  • Vytvářené podmínky práce jsou v souvislosti se společenskými proměnami v učitelství poměrně nestabilním fenoménem. Lze přitom předpokládat, že ovlivňují kvalitu profesního výkonu učitele, a tedy také efekty školního vyučování. Příspěvek zjišťuje reálné podmínky práce učitele v současné základní škole. Opírá se o smíšený výzkum s akcentem na kvalitativní procedury. Na souboru devatenácti náhodně vybraných učitelů jsou kombinovány dvě výzkumné metody: hloubkový rozhovor a metoda profesiografie, při níž byl časovým snímkem zjišťován týdenní rozsah a struktura profesních aktivit učitelů. Oba zdroje dat jsou pro každého šetřeného učitele individuálně kontextualizovány. Výsledky vypovídají o vysokých profesních nárocích na učitele základních škol a odkrývají řadu rizikových témat z hlediska vytvářených podmínek práce. (cs)
  • Conditions of employment are generated in the context of social transformations in teaching relatively unstable phenomenon. It can be assumed that influence the quality of teacher professional performance and, therefore, also effects of schooling. Post discovers the real conditions of work teacher at an elementary school. It is based on joint research with an emphasis on qualitative procedures. On the set of nineteen randomly selected teachers are combined two research methods: a depth interview method professiography at which the weekly time frame investigated the scope and structure of the professional activities of teachers. Both data sources are investigated for each teacher individually contextualised. The results show a high professional demands on primary school teachers and uncover a series of risk in terms of themes created conditions of work. (en)
Title
  • Conditions of work of teachers at elementary school (en)
  • Podmínky práce učitele v současné základní škole
  • Podmínky práce učitele v současné základní škole (cs)
skos:prefLabel
  • Conditions of work of teachers at elementary school (en)
  • Podmínky práce učitele v současné základní škole
  • Podmínky práce učitele v současné základní škole (cs)
skos:notation
  • RIV/46747885:24510/12:#0000847!RIV13-MSM-24510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 159113
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/46747885:24510/12:#0000847
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Teacher, teacher working conditions, primary school, professional demands, societal changes, occupational stress, depth interviews, professiography, time frame. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [85C8E5BFD323]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • 2012
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha UK PedF
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Kvalita ve vzdělávání. Sborník příspěvků z XX. výroční konference ČAPV.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Urbánek, Petr
  • Wernerová, Jana
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Praha UK PedF
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7290-620-8
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 24510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software