Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The entrance exams and opening semester in high schools show unsatisfactory knowledge of the notion of function. For the development of this notion, and for applications are useful piece-wise affine functions. It is stated that formalized logic-symbolic methods should be accompanied by geometric illustrations. (en)
- Přijímací zkoušky a úvodní semestr na VŠ ukazují nedostatečné ovládání pojmu funkce ve středoškolských studentských populacích. Při rozvíjení pojmu funkce a při řešení aplikačních problémů jsou vhodným nástrojem funkce po částech afinní. Je konstatována nutnost provázet formální logicko-symbolické postupy názorným geometrickým přístupem.
|
Title
| - ((Po částech) afinní) funkce na SŠ
- ((Po částech) afinní) funkce na SŠ (cs)
- ((Piece-wise) affine) functions in secondary schools (en)
|
skos:prefLabel
| - ((Po částech) afinní) funkce na SŠ
- ((Po částech) afinní) funkce na SŠ (cs)
- ((Piece-wise) affine) functions in secondary schools (en)
|
skos:notation
| - RIV/46747885:24510/01:00000104!RIV/2002/MSM/245102/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/46747885:24510/01:00000104
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - finite point-interval partition, disjunctive union, pi-table, piece-wise affine functions, constant, absolute value, signum, (dis)continuity, hic up, structuring (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - %22Mezinárodní konference %22%2260 = 22 . 3 . 5?%22%22 Část 1.%22
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Technická univerzita v Liberci. Fakulta pedagogická
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |