Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Social media is undoubtedly one of the important methods of modern marketing communication. This monographis focused on small and medium-sized companies that use social media for communication with consumers. The competition on the market continues to grow, and small and mid-sized companies are finding it increasingly more difficult to compete with multinational chains. If they want to withstand such tough competition, the must use all means at their disposal to establish long-term relationships with customers. One way to build these relationships is to use social media tools, where activity, creativity, thoughts and ideas play a more crucial role than financial resources. However, it remains at issue how companies should use social media in order to satisfy the individual wishes and needs of customers and retain their positions on the market. One solution could be proposal of a certain standard for the communication method, which would give small and medium-sized companies a general guide for building relationships with customers. This monograph therefore emphasises the importance of proposing a model for marketing communication reflecting the specific characteristics of small and medium-sized companies and social media. (en)
- Sociální média se bezpochyby řadí k důležitým způsobům současné moderní marketingové komunikace. Předmětem této monografie jsou malé a střední firmy, které využívají ke komunikaci se spotřebitelem sociální média. Konkurence na trhu ovšem neustále roste a malé nebo střední firmy mají stále těžší pozici se prosadit proti nadnárodním řetězcům. Chtějí-li v tomto boji tyto firmy obstát, musí využívat všech prostředků k navazování dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Jednou z možností, jak tento vztah budovat, jsou sociální média, kde nerozhodují finanční prostředky, ale aktivita, kreativita, nápad nebo myšlenka. Otázkou však zůstává, jakým způsobem by firmy měly sociální média využívat, aby uspokojily individuální přání a potřeby zákazníků a udržely se na trhu. Řešením může být navržení určitého standardu způsobu komunikace, který by malým nebo středním firmám dával obecný návod na budování vztahu se zákazníkem. Monografie si proto klade za cíl navrhnout model marketingové komunikace reflektující specifika malých nebo středních firem a sociálních médií.
- Sociální média se bezpochyby řadí k důležitým způsobům současné moderní marketingové komunikace. Předmětem této monografie jsou malé a střední firmy, které využívají ke komunikaci se spotřebitelem sociální média. Konkurence na trhu ovšem neustále roste a malé nebo střední firmy mají stále těžší pozici se prosadit proti nadnárodním řetězcům. Chtějí-li v tomto boji tyto firmy obstát, musí využívat všech prostředků k navazování dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Jednou z možností, jak tento vztah budovat, jsou sociální média, kde nerozhodují finanční prostředky, ale aktivita, kreativita, nápad nebo myšlenka. Otázkou však zůstává, jakým způsobem by firmy měly sociální média využívat, aby uspokojily individuální přání a potřeby zákazníků a udržely se na trhu. Řešením může být navržení určitého standardu způsobu komunikace, který by malým nebo středním firmám dával obecný návod na budování vztahu se zákazníkem. Monografie si proto klade za cíl navrhnout model marketingové komunikace reflektující specifika malých nebo středních firem a sociálních médií. (cs)
|
Title
| - Use of Social Networks by Small and Medium-sized Companies for Communication with the Consumer (en)
- Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem
- Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem (cs)
|
skos:prefLabel
| - Use of Social Networks by Small and Medium-sized Companies for Communication with the Consumer (en)
- Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem
- Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem (cs)
|
skos:notation
| - RIV/46747885:24310/14:00002271!RIV15-MSM-24310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/46747885:24310/14:00002271
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing communication; social media; communication model; consumer satisfaction; factor analysis; communication tools; relationship building (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Technická univerzita v Liberci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |