Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahu se zákazníky v podmínkách B2C trhu, zvlášť v oblasti služeb. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na firmy působící v oblasti služeb, prodeje a výroby spotřebního zboží. Článek se zabývá stávající a strategickou hodnotou zákazníka, způsobem a potřebou její analýzy a monitorování v procesu segmentace zákaníků a jejím využitím v procesu diferencovaného řízení vzthaů se zákazníky a strategickém plánování firem působících na českém spotřebním trhu.
- Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahu se zákazníky v podmínkách B2C trhu, zvlášť v oblasti služeb. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na firmy působící v oblasti služeb, prodeje a výroby spotřebního zboží. Článek se zabývá stávající a strategickou hodnotou zákazníka, způsobem a potřebou její analýzy a monitorování v procesu segmentace zákaníků a jejím využitím v procesu diferencovaného řízení vzthaů se zákazníky a strategickém plánování firem působících na českém spotřebním trhu. (cs)
- The paper discusses differentiated customer relationship management in the condition of the Czech B2C market and in the service sector, in particular. It presents the finings of the research that focused on the companies operating in the area of services, sales and distribution (retailers and wholesalers) a production (manufacturers producing products for consumer market). The paper discusses the present and strategic customer value, the way and need for its analysis and monitoring in companies, and its apllicability in the process of customer segmentation and implementation to the process of differentiated customer relationship management and strategic planning for companies operating in the Czech consumer market. (en)
|
Title
| - Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb
- Differentiated customer relationship management according to customer value in companies operating in the service sector (en)
- Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb (cs)
|
skos:prefLabel
| - Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb
- Differentiated customer relationship management according to customer value in companies operating in the service sector (en)
- Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb (cs)
|
skos:notation
| - RIV/46747885:24310/07:@0190681!RIV08-GA0-24310___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/46747885:24310/07:@0190681
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - %22customer relationship management (CRM; customer value; service sector; Czech Republic%22 (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - E + M Ekonomie a management
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |