About: Současný způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podnik u firem působících v oblasti prodeje     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách firem působících v oblasti prodeje. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda obchodní firmy v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případně zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty, tj. sledují ziskovost jednotlivých zákazníků a pokud ano, podle jakých kritérií a jakým způsobem. Článek pojednává o stávající a strategické hodnotě zákazníka pro podnik, o způsobu a potřebě jejich určování ve vybraných podnicích i možnostech uplatnění stávající a strategické hodnoty v procesu segmentace zákazníků a diferencovaného řízení (diferencovaných strategií) vztahů se zákazníky v podnicích působících na spotřebitelském trhu.
  • Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách firem působících v oblasti prodeje. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda obchodní firmy v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případně zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty, tj. sledují ziskovost jednotlivých zákazníků a pokud ano, podle jakých kritérií a jakým způsobem. Článek pojednává o stávající a strategické hodnotě zákazníka pro podnik, o způsobu a potřebě jejich určování ve vybraných podnicích i možnostech uplatnění stávající a strategické hodnoty v procesu segmentace zákazníků a diferencovaného řízení (diferencovaných strategií) vztahů se zákazníky v podnicích působících na spotřebitelském trhu. (cs)
  • %22The paper discusses diferentiated customer relationship management in the condition of the Czech B2C market and in the retail sector, in particular. It presents the findings of the research that has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The objective of the research was to find out whether the companies in the Czech Republic apply differentiated approach in customer relationship management at all; if so, how and according to what criteria, whether companies analyze their customers according to their value, ie. the value that they bring to the company and their contribution to the profit of the company, and what criteria they use for it. The paper discusses the present and strategic customer value, the way and need for its analysis and monitoring in companies, and its applicability in the process of customer segmentation and implementation to the process of differentiated customer relationship management.%22 (en)
Title
  • Současný způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podnik u firem působících v oblasti prodeje
  • Differentiated customer relationship management based on customer value in trading companies (en)
  • Současný způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podnik u firem působících v oblasti prodeje (cs)
skos:prefLabel
  • Současný způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podnik u firem působících v oblasti prodeje
  • Differentiated customer relationship management based on customer value in trading companies (en)
  • Současný způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podnik u firem působících v oblasti prodeje (cs)
skos:notation
  • RIV/46747885:24310/07:@0190680!RIV08-GA0-24310___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • %22262;266%22
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/06/0577)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 451250
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/46747885:24310/07:@0190680
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • %22Customer relationship management (CRM); customer value; consumer market; Czech Republic%22 (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [337AC82EA8A0]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Praha
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Obchod, jakost a finance v podnicích – determinanty konkurenceschopnosti V
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Simová, Jozefína
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Česká zemědělská univerzita v Praze
https://schema.org/isbn
  • 978-80-213-1661-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 24310
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software