Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper discusses concept of customer value in the proces of customer segmentation in the condition of the Czech B2C market, in the service sector, sales and distribution (retailers and wholesalers) and production companies (manufacturers producing products for consumer market) in particular. It presents the findings of the research that has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The objective of the research was broad and focused on differentiated approach in customer relationship management (CRM). However, the paper presents findings on customer value and its imlementation in the proces of customer segmentation in the companies operating in the Czech consumer market. (en)
- Článek prezentuje koncept hodnoty zákazníka v procesu segmentace v oblasti B2C trhu, konkrétně u firem působících v oblasti služeb, prodeje a výroby spotřebního zboží. Prezentuje výsledky výzkumu, který byl proveden jako součást projektu GAČR. Výzkum svým zaměřením na diferencované řízení vztahů se zákazníky byl poměrně obsáhlý. Z důvodů komplexnosti výzkumu tento článek prezentuje pouze výsledky týkající se vymezení hodnoty zákazníka a jejího využití v procesu segmentace v podmínkách českého spotřebního trhu.
- Článek prezentuje koncept hodnoty zákazníka v procesu segmentace v oblasti B2C trhu, konkrétně u firem působících v oblasti služeb, prodeje a výroby spotřebního zboží. Prezentuje výsledky výzkumu, který byl proveden jako součást projektu GAČR. Výzkum svým zaměřením na diferencované řízení vztahů se zákazníky byl poměrně obsáhlý. Z důvodů komplexnosti výzkumu tento článek prezentuje pouze výsledky týkající se vymezení hodnoty zákazníka a jejího využití v procesu segmentace v podmínkách českého spotřebního trhu. (cs)
|
Title
| - Hodnota zákazníka jako kritérium segmentace
- Customer vlaue as a segmentation criterion (en)
- Hodnota zákazníka jako kritérium segmentace (cs)
|
skos:prefLabel
| - Hodnota zákazníka jako kritérium segmentace
- Customer vlaue as a segmentation criterion (en)
- Hodnota zákazníka jako kritérium segmentace (cs)
|
skos:notation
| - RIV/46747885:24310/07:@0190677!RIV08-GA0-24310___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/46747885:24310/07:@0190677
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - %22customer value; differentiated customer relationship management; market segmentation; research; consumer market%22 (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Dědková, Jaroslava
- Simová, Jozefína
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |