About: Image a kultura vysoké školy – cesta ke zvýšení její hodnoty     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Identity, image, culture, prestige or brand are all terms that are not always fully appreciated in the field of education and their use is often applied in an isolated and a non-systemic way. The article attempts to delimit the terms identity and image of a university based on the definitions of a corporate identity and a corporate image. The increasing number of newly developed private universities intensifies the competitive environment in a tertiary sphere. The image of a university plays an important role in a choice of a university by potential applicants. Good image also leads to a willingness of other clients to cooperate with a university, which may result in gaining necessary financial sources for a university development and growth. Good image positively influences the attitude of university employees to their workplace and enhances their loyalty. (en)
  • Identita, image, kultura, renomé či značka jsou pojmy v oblasti školství ne vždy zcela doceněny a jejich uplatnění bývá často izolované a nesystematicky aplikované. Článek se pokouší vymezit pojmy identita a image školy na základě definic firemní identity a firemní image. Se zvyšujícím se počtem nově vznikajících soukromých vysokých škol se v terciární sféře zostřuje konkurenčním prostředí. Při výběru vysoké školy potenciálními uchazeči o studium hraje image školy důležitou roli. Dobrá image rovněž vede k ochotě dalších klientů spolupracovat se školou, což může vyústit v získání potřebných finančních zdrojů pro rozvoj školy, dobrá image působí na pozitivní přístup zaměstnanců vysoké školy a vede k jejich loajalitě. Při tvorbě image vysoké školy hraje velkou roli kultura vysoké školy, její materiální stránky jako je zařízení budov, vybavení školy ale i nehmatatelné stránky kultury jako je klima ve škole, úroveň managementu, vztahy a jednání pedagogů a studentů, hodnotové a motivační stupnice.
  • Identita, image, kultura, renomé či značka jsou pojmy v oblasti školství ne vždy zcela doceněny a jejich uplatnění bývá často izolované a nesystematicky aplikované. Článek se pokouší vymezit pojmy identita a image školy na základě definic firemní identity a firemní image. Se zvyšujícím se počtem nově vznikajících soukromých vysokých škol se v terciární sféře zostřuje konkurenčním prostředí. Při výběru vysoké školy potenciálními uchazeči o studium hraje image školy důležitou roli. Dobrá image rovněž vede k ochotě dalších klientů spolupracovat se školou, což může vyústit v získání potřebných finančních zdrojů pro rozvoj školy, dobrá image působí na pozitivní přístup zaměstnanců vysoké školy a vede k jejich loajalitě. Při tvorbě image vysoké školy hraje velkou roli kultura vysoké školy, její materiální stránky jako je zařízení budov, vybavení školy ale i nehmatatelné stránky kultury jako je klima ve škole, úroveň managementu, vztahy a jednání pedagogů a studentů, hodnotové a motivační stupnice. (cs)
Title
  • Image a kultura vysoké školy – cesta ke zvýšení její hodnoty
  • Image a kultura vysoké školy – cesta ke zvýšení její hodnoty (cs)
  • IMAGE AND CULTURE OF A UNIVERSITY – THE WAY HOW TO INCREASE ITS VALUE (en)
skos:prefLabel
  • Image a kultura vysoké školy – cesta ke zvýšení její hodnoty
  • Image a kultura vysoké školy – cesta ke zvýšení její hodnoty (cs)
  • IMAGE AND CULTURE OF A UNIVERSITY – THE WAY HOW TO INCREASE ITS VALUE (en)
skos:notation
  • RIV/46747885:24310/07:@0190567!RIV08-MSM-24310___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • %22461;467%22
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 425467
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/46747885:24310/07:@0190567
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Identity, Image, Design, Culture, Communication, Atmosphere, Brand, University (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [F7745524E589]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Liberec
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Liberec
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Liberecké ekonomické fórum
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Švandová, Zuzana
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Technická univerzita v Liberci
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7372-243-2
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 24310
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software