Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The article deals with ways of identification of customers in selected companies working with ultimate markets. The first part of this entry describes identification consumers like necessary part of CRM. CRM is an accession which serves for identification, qualification, obtaining, development and keeping still more stable and for both sides profitable relationship with customers. The survey about consumers is necessary for correct implementation CRM, because it is not possible to service the whole market in the same way. (en)
- Článek se věnuje způsobu identifikace zákazníků ve vybraných výrobních podnicích, obsluhující spotřební trhy. První část příspěvku popisuje identifikaci zákazníků jako nezbytnou součást CRM, což je přístup, který slouží k identifikování, kvalifikování, získávání, rozvinutí a udržování stále stabilnějších a vzájemně výhodnějších vztahů se zákazníky. Pro správnou implementaci CRM je nutné mít přehled o zákaznících, protože nelze obsluhovat celý trh stejným způsobem.
- Článek se věnuje způsobu identifikace zákazníků ve vybraných výrobních podnicích, obsluhující spotřební trhy. První část příspěvku popisuje identifikaci zákazníků jako nezbytnou součást CRM, což je přístup, který slouží k identifikování, kvalifikování, získávání, rozvinutí a udržování stále stabilnějších a vzájemně výhodnějších vztahů se zákazníky. Pro správnou implementaci CRM je nutné mít přehled o zákaznících, protože nelze obsluhovat celý trh stejným způsobem. (cs)
|
Title
| - Současný způsob identifikace zákazníků u výrobních firem na spotřebním trhu
- Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21 (en)
- Současný způsob identifikace zákazníků u výrobních firem na spotřebním trhu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Současný způsob identifikace zákazníků u výrobních firem na spotřebním trhu
- Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21 (en)
- Současný způsob identifikace zákazníků u výrobních firem na spotřebním trhu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/46747885:24310/07:@0190414!RIV08-GA0-24310___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/46747885:24310/07:@0190414
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - %22manufacturing companies; research; CRM; identification of consumers%22 (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Dědková, Jaroslava
- Honzáková, Iveta
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Faculty of Economics, Matej Bel University
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |