Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Main problem of technical universities in the Czech Republic is a low interest and low level of mathematics at many students. Therefore Circuit Theory is a subject difficult especially for bachelor study.In order to increase the student knowledge and interest, the differential approach is used in both the training and lectures. It means that both simple and difficult parts are included.Simple parts are in practical training and for bachelor students. More difficult, usually theoretical, parts are necessary for following master study. Practical realisation and results are presented. (en)
- Hlavním problémem technických univerzit v České republice je velmi nízký zájem a nízká úroveň matematických znalostí studentů. Teorie obvodů je přitom předmětem obzvláště složitým pro studenty bakalářského stupně.Abychom zvýšili úroveň znalostí a zájem studentů, použili jsme diferencovaný přístup výuky nejenom ve cvičeních, ale i v přednáškách. Tím je míněno, že jsou zastoupeny obě části látky, lehká i složitá zároveň.Jednodušší část je obsažena v praktických cvičeních a je určena pro studenty bakalářského stupně. Složitější, obvykle teoretická část, je však nezbytná pro navazující magisterské studium.Obsahem práce jsou praktické realizace a prezentovány dosažené výsledky.
- Hlavním problémem technických univerzit v České republice je velmi nízký zájem a nízká úroveň matematických znalostí studentů. Teorie obvodů je přitom předmětem obzvláště složitým pro studenty bakalářského stupně.Abychom zvýšili úroveň znalostí a zájem studentů, použili jsme diferencovaný přístup výuky nejenom ve cvičeních, ale i v přednáškách. Tím je míněno, že jsou zastoupeny obě části látky, lehká i složitá zároveň.Jednodušší část je obsažena v praktických cvičeních a je určena pro studenty bakalářského stupně. Složitější, obvykle teoretická část, je však nezbytná pro navazující magisterské studium.Obsahem práce jsou praktické realizace a prezentovány dosažené výsledky. (cs)
|
Title
| - Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia
- Differential education in theory of electrical circuits for bachelor degree students (en)
- Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia (cs)
|
skos:prefLabel
| - Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia
- Differential education in theory of electrical circuits for bachelor degree students (en)
- Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia (cs)
|
skos:notation
| - RIV/46747885:24220/05:00000129!RIV06-GA0-24220___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/46747885:24220/05:00000129
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - electrical circuits; education; practical exercises (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Seminář teorie obvodů STO-9 - Moderní směry výuky elektrotechniky a elektroniky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Novák, Miroslav
- Košek, Miloslav
- Mikolanda, Tomáš
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita obrany. Fakulta vojenských technologií Brno. Katedra Elektrotechniky
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |