Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Robotizovaný podvozek pro zdravotně-sociální aplikace je zařízení pro přepravu osob a nepříliš hmotných a rozměrných objektů náročných na zachování stabilizované polohy v terénu komplikovaném natolik, že některé překážky nelze překonat prostou jízdou, takže je nutno použít nestandardní manévry typu změna světlé výšky podvozku, změna konfigurace podvozku, asistence při nakládání a vykládání, průjezd zúženým profilem, boční nebo diagonální jízda, otáčení na místě, kráčení v málo únosném či kamenitém terénu, překonání překážky překročením a chůze do a se schodů. Požadovaných schopností se dosahuje robotizovanou konstrukcí podvozku se čtyřmi nezávislými polonápravami, z nichž každá má čtyři stupně volnosti ovládané nezávislými elektrickými pohony, jejichž koordinovanou činností řízenou palubním řídicím systémem se realizuje jak samotná stabilizace nákladu tak popsané nestandardní manévry.
- Robotizovaný podvozek pro zdravotně-sociální aplikace je zařízení pro přepravu osob a nepříliš hmotných a rozměrných objektů náročných na zachování stabilizované polohy v terénu komplikovaném natolik, že některé překážky nelze překonat prostou jízdou, takže je nutno použít nestandardní manévry typu změna světlé výšky podvozku, změna konfigurace podvozku, asistence při nakládání a vykládání, průjezd zúženým profilem, boční nebo diagonální jízda, otáčení na místě, kráčení v málo únosném či kamenitém terénu, překonání překážky překročením a chůze do a se schodů. Požadovaných schopností se dosahuje robotizovanou konstrukcí podvozku se čtyřmi nezávislými polonápravami, z nichž každá má čtyři stupně volnosti ovládané nezávislými elektrickými pohony, jejichž koordinovanou činností řízenou palubním řídicím systémem se realizuje jak samotná stabilizace nákladu tak popsané nestandardní manévry. (cs)
- Robotized chassis for health and social applications is a vehicle chassis intended for transportation of persons and smaller and not too heavy objects sensitive to maintain a stable position in the terrain which is so complicated that some of the obstacles can not be overcome by a simple ride, so it is necessary to use non-standard maneuvers like vehicle clearance change, chassis configuration change, assistance in loading and unloading, driving through a narrow profile, lateral or diagonal driving, turning in place, walking in rocky or low bearing terrain, overcoming obstacles by overstepping and walking the stairs up and down. Required capabilities are achieved by robotized chassis design with four independent half-axles, each of which has four degrees of freedom controlled by independent electric drives being handled by a on-board computer-based control system implemented to stabilize the load itself as well as to perform above described non-standard maneuvers. (en)
|
Title
| - Robotized Chassis for Health and Social Applications (en)
- Robotizovaný podvozek pro zdravotně-sociální aplikace
- Robotizovaný podvozek pro zdravotně-sociální aplikace (cs)
|
skos:prefLabel
| - Robotized Chassis for Health and Social Applications (en)
- Robotizovaný podvozek pro zdravotně-sociální aplikace
- Robotizovaný podvozek pro zdravotně-sociální aplikace (cs)
|
skos:notation
| - RIV/46747885:24210/11:#0002492!RIV12-MSM-24210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/46747885:24210/11:#0002492
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - chassis; robotized; independent suspensions; control system (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| - Katedra mechaniky, pružnosti a pevnosti Technické univerzity v Liberci
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Podvozek se čtyřmi nezávislými polonápravami, z nichž každá má čtyři stupně volnosti ovládané nezávislými elektrickými pohony, jejichž koordinovanou činností řízenou palubním řídicím systémem se realizuje stabilizace nákladu a nestandardní manévry. Licence dosud nevyužívána.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |