AttributesValues
rdf:type
Description
  • Prezentovaná zpráva je výstupem z výzkumu zaměřeného na studium kultury poskytování služeb a přístupy ke klientům v Pečovatelké službě. Výzkum jsme realizovali metodou kvalitativní případové studie vybrané organizace Pečovatelské služby (PS). Obsahem předkládané závěrečné výzkumné zprávy bylo určit a popsat ty oblasti stávajícího fungování PS, ve kterých snaha o aplikaci Standardů kvality může vyvolávat problémy a napětí. Základ textu zprávy tvoří deset kapitol, z nichž každá je věnována jedné z oblastí fungování služby, ve které by podle našich poznatků mohlo dojít ke kolizi mezi stávající praxí poskytování služby a požadavkem, který stanoví některý ze Standardů kvality, pokud by došlo k implementaci těchto Standardů. Jednotlivým oblastem se podrobně věnujeme vždy ve třech podkapitolách. Podstatnou součástí této závěrečné zprávy jsou návrhy, doporučení a náměty na řešení těchto potíží. Neuvádíme je souhrnně na konci zprávy, ale v zájmu větší přehlednosti jsme je zařadili jako závěrečnou, třetí podka
  • This report represents an outcome of a research that studied the culture of service provision and approaches towards clients in Social Care Service. The research was carried out in the form of a qualitative case study of a selected provider of Social Care Service (SCS). The aim of this final research report was to identify and describe those areas of the current SCS? practice where efforts to implement the Standards of quality might cause problems and tensions. The report is divided into ten chapters, each devoted to a specific aspect of the service functioning, where, once the Standards are implemented, a conflict might occur, according to our findings, between the current practice of service provision and requirements defined by specific Standards of quality. Each chapter starts with a simple table that gives a synopsis of the tension between a given behavioural standard identified in the SCS and a Standard of quality of social services. Each aspect of the service functioning is discussed in detail (en)
Title
  • The Standards of Quality and the Culture of Social Services. What tensions may arise between the policy of social services and the culture of work with clients in Social Care Service with respect to the quality of social services? A case study final repo (en)
  • Standardy kvality a kultura sociálních služeb. Jaká napětí mezi politikou sociálních služeb a kulturou práce s klientem v Pečovatelské službě mohou vznikat z hlediska kvality sociálních služeb? Závěrečná zpráva z případové studie.
  • Standardy kvality a kultura sociálních služeb. Jaká napětí mezi politikou sociálních služeb a kulturou práce s klientem v Pečovatelské službě mohou vznikat z hlediska kvality sociálních služeb? Závěrečná zpráva z případové studie. (cs)
skos:prefLabel
  • The Standards of Quality and the Culture of Social Services. What tensions may arise between the policy of social services and the culture of work with clients in Social Care Service with respect to the quality of social services? A case study final repo (en)
  • Standardy kvality a kultura sociálních služeb. Jaká napětí mezi politikou sociálních služeb a kulturou práce s klientem v Pečovatelské službě mohou vznikat z hlediska kvality sociálních služeb? Závěrečná zpráva z případové studie.
  • Standardy kvality a kultura sociálních služeb. Jaká napětí mezi politikou sociálních služeb a kulturou práce s klientem v Pečovatelské službě mohou vznikat z hlediska kvality sociálních služeb? Závěrečná zpráva z případové studie. (cs)
skos:notation
  • RIV/45773009:_____/03:00006868!RIV/2004/MPS/H01004/N
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MPS0000000001)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 628506
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/45773009:_____/03:00006868
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • social care services;providers of social services;quality of social services;social services standards (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [53148DC7968F]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
  • Výzkumný ústav práce a sociálních věcí - výzkumné centrum Brno
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Musil, Libor
  • Hubíková, Olga
  • Kubalčíková, Kateřina
http://linked.open...rzeVyzkumneZpravy
  • Edice výzkumných zpráv VÚPSV
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software