About: VZ 316/2010 System to monitor traffic on roads     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • The proposed hybrid system to estimate the travel time for their function using the measured map, which is then mathematically refined. Fleet vehicles send information about its location containing latitude and longitude. Altitude does not interest us, because communication watched his height does not change. The expected error of the GPS position is in modern mnohokanálových receivers placed even below 2 meters. For visualization of measured data reduction is used to position only one dimension. This way you can clearly visualize the reference section of the communication in time and space only for two-dimensional diagram. To this end, the chosen reference point on the map, which should be placed before the reference section. From this point the vehicle has passed the measure monitored on regular communication, which is sending the information 2 times per second and at a speed around 80 km / h created a system of points that are spaced about 11 meters. If mathematically dividing dopočítáme and connectors for a sufficient number of points, we get a map with an accuracy greater than 1 meter. You can then map the impact on the accuracy of the calculation section speed or travel time will certainly be neglected. Each time the map is assigned a distance from the starting point, creating a precise stationing of individual points from the beginning. (en)
  • Navrhovaný hybridní systém pro odhad doby jízdy využívá pro svou funkci naměřenou mapu, která je následně matematicky zpřesněna. Firemní vozidla posílají údaje o své pozici, které obsahují zeměpisnou šířku a délku. Nadmořská výška nás nemusí zajímat, protože sledovaná komunikace svou výšku nemění. Očekávaná chyba příjmu GPS pozice je v moderních mnohokanálových přijímačích uváděna i pod 2 metry. Při vizualizaci naměřených dat je využíváno redukce pozice na pouze jednu dimenzi. Tímto způsobem lze přehledně vizualizovat sledovaný úsek komunikace v čase i prostoru pouze na dvourozměrném diagramu. K tomu účelu je zvolen referenční bod na mapě, který je vhodné umístit ještě před sledovaný úsek. Od tohoto bodu měřící vozidlo projede sledovanou liniovou komunikaci, čímž je při posílání informací 2 x za sekundu a při rychlosti okolo 80 km/h vytvořena soustava bodů, které jsou od sebe vzdáleny cca 11 metrů. Pokud matematicky dopočítáme a rozdělíme spojnice na dostatečný počet dílků, získáme mapu s větší přesností než 1 metr. Poté lze vliv mapy na přesnost výpočtu úsekové rychlosti nebo doby jízdy zcela jistě zanedbat. Každému dobu mapy je přiřazena vzdálenost od počátečního bodu, čímž vznikne přesné staničení jednotlivých bodů od počátku.
  • Navrhovaný hybridní systém pro odhad doby jízdy využívá pro svou funkci naměřenou mapu, která je následně matematicky zpřesněna. Firemní vozidla posílají údaje o své pozici, které obsahují zeměpisnou šířku a délku. Nadmořská výška nás nemusí zajímat, protože sledovaná komunikace svou výšku nemění. Očekávaná chyba příjmu GPS pozice je v moderních mnohokanálových přijímačích uváděna i pod 2 metry. Při vizualizaci naměřených dat je využíváno redukce pozice na pouze jednu dimenzi. Tímto způsobem lze přehledně vizualizovat sledovaný úsek komunikace v čase i prostoru pouze na dvourozměrném diagramu. K tomu účelu je zvolen referenční bod na mapě, který je vhodné umístit ještě před sledovaný úsek. Od tohoto bodu měřící vozidlo projede sledovanou liniovou komunikaci, čímž je při posílání informací 2 x za sekundu a při rychlosti okolo 80 km/h vytvořena soustava bodů, které jsou od sebe vzdáleny cca 11 metrů. Pokud matematicky dopočítáme a rozdělíme spojnice na dostatečný počet dílků, získáme mapu s větší přesností než 1 metr. Poté lze vliv mapy na přesnost výpočtu úsekové rychlosti nebo doby jízdy zcela jistě zanedbat. Každému dobu mapy je přiřazena vzdálenost od počátečního bodu, čímž vznikne přesné staničení jednotlivých bodů od počátku. (cs)
Title
  • VZ 316/2010 System to monitor traffic on roads (en)
  • VZ 316/2010 Systém pro monitorování dopravy na silničních komunikacích
  • VZ 316/2010 Systém pro monitorování dopravy na silničních komunikacích (cs)
skos:prefLabel
  • VZ 316/2010 System to monitor traffic on roads (en)
  • VZ 316/2010 Systém pro monitorování dopravy na silničních komunikacích
  • VZ 316/2010 Systém pro monitorování dopravy na silničních komunikacích (cs)
skos:notation
  • RIV/45274517:_____/10:#0000096!RIV12-MPO-45274517
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(2A-1TP1/023)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 298393
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/45274517:_____/10:#0000096
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • hybrid systems; neural networks; decision trees (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [5C9CDD537F9C]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Wosyka, Jakub
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software