About: Functional specimen for testing of crashworthiness of the front part of railway vehicles     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Pro zkoušky crashové odolnosti čelních partií kolejových vozidel podle EN 15227 jsou předepsány validační zkoušky pro scénáře srážky č. 1 a 2. Scénář srážky č. 2 předepisuje validační test nárazu čelní partie železničního kolejového vozidla do nákladního vagónu vybaveného standardními nárazníky s kapacitou 105 kJ. Validační test scénáře č. 2 patří mezi nebezpečné zkoušky s velkou pravděpodobností neřízeného oddělení nárazníku od zkušební narážky a následného neřízeného pohybu nárazníku. Pravděpodobnost zranění při této validační zkoušce je vysoká. V rámci řešení projektu byla proto ve VÚKV provedena analýza nejvhodnějšího tvaru tuhé překážky pro validační zkoušky. Z této analýzy vyplynul navržený tvar zachycený na výkresech S-2-866 „Kopyto nosníku II.“ A S-3-694 „Náhrada nárazníku“. Tyto náhrady zajišťují bezpečné provedení validační zkoušky.
  • Pro zkoušky crashové odolnosti čelních partií kolejových vozidel podle EN 15227 jsou předepsány validační zkoušky pro scénáře srážky č. 1 a 2. Scénář srážky č. 2 předepisuje validační test nárazu čelní partie železničního kolejového vozidla do nákladního vagónu vybaveného standardními nárazníky s kapacitou 105 kJ. Validační test scénáře č. 2 patří mezi nebezpečné zkoušky s velkou pravděpodobností neřízeného oddělení nárazníku od zkušební narážky a následného neřízeného pohybu nárazníku. Pravděpodobnost zranění při této validační zkoušce je vysoká. V rámci řešení projektu byla proto ve VÚKV provedena analýza nejvhodnějšího tvaru tuhé překážky pro validační zkoušky. Z této analýzy vyplynul navržený tvar zachycený na výkresech S-2-866 „Kopyto nosníku II.“ A S-3-694 „Náhrada nárazníku“. Tyto náhrady zajišťují bezpečné provedení validační zkoušky. (cs)
  • Validation tests for crash scenarios No. 1 and 2 are prescribed for the crashworthiness tests of rail vehicle front parts according to EN 15227. Crash scenario No. 2 prescribes crash validation test of front part of a railway vehicle into a freight wagon with standard buffers with capacity of 105 kJ. Validation test of scenario No. 2 is ranked among dangerous tests with high probability of uncontrolled buffer separation from the test stop and following uncontrolled buffer movement. Injury probability during this test is high. VÚKV a.s. carried out an analysis of the most acceptable shape of a rigid obstacle for validation tests in scope of project solution. The proposed shape recorded in drawings S-2-866 “Girder tree II” and S-3-694 “Buffer substitution” resulted from this analysis. These substitutions ensure safe carrying out of validation tests. (en)
Title
  • Functional specimen for testing of crashworthiness of the front part of railway vehicles (en)
  • Funkční vzorek přípravku pro zkoušení crashové odolnosti čelních partií kolejových vozidel
  • Funkční vzorek přípravku pro zkoušení crashové odolnosti čelních partií kolejových vozidel (cs)
skos:prefLabel
  • Functional specimen for testing of crashworthiness of the front part of railway vehicles (en)
  • Funkční vzorek přípravku pro zkoušení crashové odolnosti čelních partií kolejových vozidel
  • Funkční vzorek přípravku pro zkoušení crashové odolnosti čelních partií kolejových vozidel (cs)
skos:notation
  • RIV/45274100:_____/12:#0000024!RIV13-MPO-45274100
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(FR-TI1/113)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Funkční vzorek umožňuje realizovat validační zkoušky deformační odolnosti kolejových vozidel podle scénáře č.2 a zvýšit bezpečnost provádění zkoušek.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 137517
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/45274100:_____/12:#0000024
http://linked.open...terniIdentifikace
  • S-2-866 a S-3-694
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Validation test; Functional specimen (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [2CDFCFE08AF3]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • V rámci řešení projektu byla ve VÚKV provedena analýza nejvhodnějšího tvaru tuhé překážky pro validační zkoušky. Z této analýzy vyplynul navržený tvar zachycený na výkresech S-2-866 „Kopyto nosníku II.“ A S-3-694 „Náhrada nárazníku“.
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Ježdík, Roman
  • Darebný, Jiří
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 76 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software