About: Konstrukce kompozitové čelní partie kolejového vozidla     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Konstrukce kompozitového čelního nosníku tramvaje má kombinovanou konstrukci skládající se ze sklolaminátových vrchních vrstev a pěnového jádra. Stejný typ sendvičového kompozitu je použit i u celokompozitové kabiny řídícího vozu. Byla ověřena technologie výroby uvedených sendvičových kompozitů jak u firmy Mosled s.r.o. , České Budějovice, tak i u firmy Variel a.s., Zruč nad Sázavou. Na základě výsledků projektu byla technologie výroby upravena tak, aby bylo zabezpečeno řádné vyplnění kritických míst (rádiusů) sklolaminátovými provazci a kompletní rovnoměrné prosycení sendvičů pryskyřicí. Dále byly provedeny konstrukční úpravy detailů. Aplikaci výsledků projektu potvrdili oba výše uvedení výrobci.
  • Konstrukce kompozitového čelního nosníku tramvaje má kombinovanou konstrukci skládající se ze sklolaminátových vrchních vrstev a pěnového jádra. Stejný typ sendvičového kompozitu je použit i u celokompozitové kabiny řídícího vozu. Byla ověřena technologie výroby uvedených sendvičových kompozitů jak u firmy Mosled s.r.o. , České Budějovice, tak i u firmy Variel a.s., Zruč nad Sázavou. Na základě výsledků projektu byla technologie výroby upravena tak, aby bylo zabezpečeno řádné vyplnění kritických míst (rádiusů) sklolaminátovými provazci a kompletní rovnoměrné prosycení sendvičů pryskyřicí. Dále byly provedeny konstrukční úpravy detailů. Aplikaci výsledků projektu potvrdili oba výše uvedení výrobci. (cs)
  • Combined design of composite tramcar front beam consists of fiberglass laminate upper layers and foam core. Same type of sandwich composite was used in case of whole-composite driver’s cab of driving coach. Production technology of mentioned sandwich composites was verified by Mosled s.r.o. České Budějovice and also by Variel a.s. Zruč nad Sázavou. Production technology was modified on base of project results to ensure precious fill up of critical places (radiuses) by means of fiberglass twines and complete uniform resin saturation of sandwiches. Design adjustments of details were also carried out. Project results application was acknowledged by both mentioned producers. (en)
Title
  • Konstrukce kompozitové čelní partie kolejového vozidla
  • Konstrukce kompozitové čelní partie kolejového vozidla (cs)
  • Design of the front part of railway vehicles from composite (en)
skos:prefLabel
  • Konstrukce kompozitové čelní partie kolejového vozidla
  • Konstrukce kompozitové čelní partie kolejového vozidla (cs)
  • Design of the front part of railway vehicles from composite (en)
skos:notation
  • RIV/45274100:_____/12:#0000023!RIV13-MPO-45274100
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(FR-TI1/113)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Optimalizace a zlepšení funkčních vlastností kompozitových částí čelní partie kolejového vozidla. Přínosem je splnění požadavků na životnost konstrukce a tím i realizace požadované výrobní série v hodnotě přes 10 mil. Kč.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 145427
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/45274100:_____/12:#0000023
http://linked.open...terniIdentifikace
  • Čení kompozitová partie
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • composite tramcar front beam (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [B9AD93041E45]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Konstrukce kompozitového čelního nosníku tramvaje má kombinovanou konstrukci skládající se ze sklolaminátových vrchních vrstev a pěnového jádra
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Pokorný, Petr
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 76 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software