Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Hlavním výstupem projektu je software - Systém operativního řízení dopravní poptávky v krizových situacích. Tento systém je zpracován na základě získaných teoretických poznatků, které popisují zpracování dopravně-inženýrských údajů za účelem poskytnutí podpory při řízení mimořádných událostí a krizových situacích na síti PK. Systém poskytuje nezbytné informace důstojníkovi v operačním středisku Policie ČR, pro efektivní řízení dopravní poptávky na PK v případě nestandardní dopravní události (uzavírka, nehoda, aj.). Systém OPERA je navržen tak, aby výsledné hodnoty bylo možné zobrazovat do GIS rozhraní Policie ČR s názvem CDI2, který je určen pro identifikaci dopravní události na síti PK. Pro tyto účely bylo provedeno výběrové řízení malého rozsahu, které mělo za cíl vybrat vhodného kandidáta, který toto zobrazení systému OPERA provede do předmětného rozhraní.
- Hlavním výstupem projektu je software - Systém operativního řízení dopravní poptávky v krizových situacích. Tento systém je zpracován na základě získaných teoretických poznatků, které popisují zpracování dopravně-inženýrských údajů za účelem poskytnutí podpory při řízení mimořádných událostí a krizových situacích na síti PK. Systém poskytuje nezbytné informace důstojníkovi v operačním středisku Policie ČR, pro efektivní řízení dopravní poptávky na PK v případě nestandardní dopravní události (uzavírka, nehoda, aj.). Systém OPERA je navržen tak, aby výsledné hodnoty bylo možné zobrazovat do GIS rozhraní Policie ČR s názvem CDI2, který je určen pro identifikaci dopravní události na síti PK. Pro tyto účely bylo provedeno výběrové řízení malého rozsahu, které mělo za cíl vybrat vhodného kandidáta, který toto zobrazení systému OPERA provede do předmětného rozhraní. (cs)
- The main output of the project is the software - System operative management of transport demand in crisis situations. The main output of the project is the software - System operative management of transport demand in crisis situations. This system is developed on the basis of theoretical knowledge, which describe processing traffic-engineering data for the purpose of providing support to emergency management and crisis situations on a network road. The system provides the necessary information officer in the control room of the Police of the Czech Republic, for efficient management of transport demand on the road in the case of non-standard traffic incident (roadblock, accident, etc.). OPERA system is designed so that the resulting values to be able to display the GIS interface Czech Police called CDI2, which is designed to identify the transport network events road. For these purposes was carried tender small scale, aimed to select a suitable candidate that this display system OPERA done in the present interface. (en)
|
Title
| - Systém operativního řízení dopravní poptávky v krizových situacích (Systém OPERA)
- Systém operativního řízení dopravní poptávky v krizových situacích (Systém OPERA) (cs)
- The system of operational management of the traffic demand in crisis situations (System OPERA) (en)
|
skos:prefLabel
| - Systém operativního řízení dopravní poptávky v krizových situacích (Systém OPERA)
- Systém operativního řízení dopravní poptávky v krizových situacích (Systém OPERA) (cs)
- The system of operational management of the traffic demand in crisis situations (System OPERA) (en)
|
skos:notation
| - RIV/44994575:_____/14:#0001272!RIV15-MV0-44994575
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Software je zaměřen pro podporu řízení dopravní poptávky v operačních centrech PČR. Software negeneruje přímý zisk. Zvýšení objemu zisku v tuto chvíli lze čekat pouze aplikací dílčích výsledků do dalších modelovacích prací dopravního proudu. Software je natolik specifický, že jeho další využití v rámci jiných aktivit lze uvažovat pouze s úpravou.
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44994575:_____/14:#0001272
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Alternative route; Extraordinary event (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Na software byla uzavřena Smlouva o využití výsledku s aplikačním partnerem projektu Česká republika - Ministerstvo vnitra se sídlem Nad Štolou 963/3, 170 34 Praha 7, Česká republika (IČ: 00007064), Správa logistického zabezpečení Policejního prezidia ČR. Tato smlouva obsahuje popis výsledku, hodnotu výsledku, vymezuje vlastnická práva, dále potom povinnosti příjemce podpory a aplikačního partnera navzájem a vůči MV. Smlouva dále upravuje platnost využití výsledku a sankce za porušení smlouvou dohodnutých podmínek.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Novák, Jan
- Šenk, Petr
- Apeltauer, Jiří
- Čampula, Roman
- Štancl, David
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |