About: Byl rok 2012 skutečně úspěšný ve snižování nehodovosti podle druhů komunikací?     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The year 2012 was the first year of implementation of the National Road Safety Strategy for the period 2011-2020 . Its aim is to achieve in 2020 compared to 2009 the reduction of the number of fatalities on the level of the EU average (about 60%) and the number of seriously injured by 40%. The objectives in 2012 were only partially fulfilled. It was not achieved the expected reduction in the number of fatal accidents. On the other hand the number of persons seriously injured brought the positive result, however, atypical decline that occurred in 2010 should be taken into account. In terms of the type of roads the best result was achieved on the road II. and III. classes, that achieved the expected reduction in the number of deaths and even greater decline in the number of seriously injured. On the contrary is showed development on local roads. In an international comparison belongs the Czech Republic among the EU countries in the last quarter with the lowest levels of road safety and its position continues to deteriorate. In 2012 it has fallen between 19th – 20th position. (en)
  • Rok 2012 byl prvním rokem realizace Národní strategie bezpečnosti silničního provozu na období 2011 - 2020. Jejím cílem je dosáhnout v roce 2020 v porovnání s rokem 2009 snížení počtu usmrcených na úroveň průměru zemí EU (tj. cca o 60 %)a počtu těžce zraněných o 40 %. Stanovené cíle byly v roce 2012 splněny jen částečně. Nebylo dosaženo předpokládaného snížení počtu smrtelných následků nehod. U počtu těžce zraněných osob je naopak výsledek příznivý, je třeba však vzít v úvahu atypický pokles, ke kterému došlo v roce 2010. Z hlediska druhu komunikací byl nejlepší výsledek na silnicích II. a III. tříd, kde bylo dosaženo předpokládaného snížení počtu usmrcených a dokonce i vyššího poklesu počtu těžce zraněných. Naopak se projevil vývoj na místních komunikacích. Z hlediska mezinárodního srovnání patří ČR v zemích EU do poslední čtvrtiny s nejnižší úrovní bezpečnosti silničního provozu a její postavení se stále zhoršuje. V roce 2012 se již propadla na 19. až 20. pozici.
  • Rok 2012 byl prvním rokem realizace Národní strategie bezpečnosti silničního provozu na období 2011 - 2020. Jejím cílem je dosáhnout v roce 2020 v porovnání s rokem 2009 snížení počtu usmrcených na úroveň průměru zemí EU (tj. cca o 60 %)a počtu těžce zraněných o 40 %. Stanovené cíle byly v roce 2012 splněny jen částečně. Nebylo dosaženo předpokládaného snížení počtu smrtelných následků nehod. U počtu těžce zraněných osob je naopak výsledek příznivý, je třeba však vzít v úvahu atypický pokles, ke kterému došlo v roce 2010. Z hlediska druhu komunikací byl nejlepší výsledek na silnicích II. a III. tříd, kde bylo dosaženo předpokládaného snížení počtu usmrcených a dokonce i vyššího poklesu počtu těžce zraněných. Naopak se projevil vývoj na místních komunikacích. Z hlediska mezinárodního srovnání patří ČR v zemích EU do poslední čtvrtiny s nejnižší úrovní bezpečnosti silničního provozu a její postavení se stále zhoršuje. V roce 2012 se již propadla na 19. až 20. pozici. (cs)
Title
  • Byl rok 2012 skutečně úspěšný ve snižování nehodovosti podle druhů komunikací?
  • Byl rok 2012 skutečně úspěšný ve snižování nehodovosti podle druhů komunikací? (cs)
  • Was year 2012 truly successful in reducing accident rates by road categories? (en)
skos:prefLabel
  • Byl rok 2012 skutečně úspěšný ve snižování nehodovosti podle druhů komunikací?
  • Byl rok 2012 skutečně úspěšný ve snižování nehodovosti podle druhů komunikací? (cs)
  • Was year 2012 truly successful in reducing accident rates by road categories? (en)
skos:notation
  • RIV/44994575:_____/13:#0001124!RIV14-MSM-44994575
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I, P(ED2.1.00/03.0064)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 64073
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/44994575:_____/13:#0001124
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • National Road Safety Strategy; road traffic safety; road transport; road traffic accident (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D880F8F940A5]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Hradec Králové
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Silniční konference 2013
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Mikulík, Josef
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Agentura VIACO
https://schema.org/isbn
  • 978-80-905577-0-3
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software