About: Role nemotorové dopravy v dělbě přepravní práce     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Zkusme méně přemýšlet v rovině - buď auto, nebo kolo, nebo hromadná doprava nebo chůze - ale zkusme raději přemýšlet v alternativách, možnostech výběru. Vždyť mnozí musí jeden den na svých cestách použít automobil, kdežto druhý den rádi využijí kolo, chůzi, nebo hromadnou dopravou, případně použijí více dopravních prostředků. Cíl by tedy měl být ve vytváření takových podmínek, aby každý měl možnost na svých cestách za úřady, lékařem, školou či prací jezdit nejen v automobilu, ale také bezpečně na kole, pohodlně hromadnou dopravou a nebo chodit bezpečně pěšky a to vše v příjemném a čistém městě. Samotný příspěvek pak přinese nejen zajímavá data a informace z Česka o dělbě přepravní práce, ale také o tom, jak města rozdílně přistupují k podpoře cyklistické a pěší dopravy. Příklad - v jednom městě se cyklistická doprava podílí na dělbě přepravní práce jen 2%, v druhém 15%. Podpora je ale vyšší s nižším podílem. Proč? A jak bude asi vypadat podíl za 10 let?
  • Zkusme méně přemýšlet v rovině - buď auto, nebo kolo, nebo hromadná doprava nebo chůze - ale zkusme raději přemýšlet v alternativách, možnostech výběru. Vždyť mnozí musí jeden den na svých cestách použít automobil, kdežto druhý den rádi využijí kolo, chůzi, nebo hromadnou dopravou, případně použijí více dopravních prostředků. Cíl by tedy měl být ve vytváření takových podmínek, aby každý měl možnost na svých cestách za úřady, lékařem, školou či prací jezdit nejen v automobilu, ale také bezpečně na kole, pohodlně hromadnou dopravou a nebo chodit bezpečně pěšky a to vše v příjemném a čistém městě. Samotný příspěvek pak přinese nejen zajímavá data a informace z Česka o dělbě přepravní práce, ale také o tom, jak města rozdílně přistupují k podpoře cyklistické a pěší dopravy. Příklad - v jednom městě se cyklistická doprava podílí na dělbě přepravní práce jen 2%, v druhém 15%. Podpora je ale vyšší s nižším podílem. Proč? A jak bude asi vypadat podíl za 10 let? (cs)
  • Let´s think less in terms of choosing between the car and the bicycle, public transport, let´s rather think about alternatives. After all, many users choose the car for their trips on one day while on the other day they enjoy their ride by bicycle, walk or use the public transport, they even combine these modes through the day. The aim is to establish such infrastructure and favourable environment so as everyone has a possibility to go shopping, working, doing errands or leisuretime activities with freedom for choice of alternatives, including intermodal options: not only by car but also safely by bicycle, comfortably by public transport and easily on foot in a pleasant and clean city environment. The paper brings interesting data on modal split in the Czech Republic and it shows the attitudes of Czech cities towards development of cycling and walking as well. (en)
Title
  • Role nemotorové dopravy v dělbě přepravní práce
  • The role of non-motorised transport in the modal split (en)
  • Role nemotorové dopravy v dělbě přepravní práce (cs)
skos:prefLabel
  • Role nemotorové dopravy v dělbě přepravní práce
  • The role of non-motorised transport in the modal split (en)
  • Role nemotorové dopravy v dělbě přepravní práce (cs)
skos:notation
  • RIV/44994575:_____/08:#0000597!RIV09-MD0-44994575
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(CG723-071-120), Z(MD04499457501)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 393149
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/44994575:_____/08:#0000597
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Cycling; modal split (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [8A23568866B6]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Žilina
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Žilina
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Dopravní infraštruktúra v obcích.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Martinek, Jaroslav
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • STAVEBNÁ FAKULTA ŽILINSKEJ UNIVERZITY, KATEDRA CESTNÉHO STAVITEĽSTVA
https://schema.org/isbn
  • 978-80-8070-913-6
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software