Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Akce Evropské unie COST 343 se zabývala hledáním optimálních postupů pro opravy a údržbu komunikací, a to jak z hlediska technologického, tak organizačního. Akce COST 343 se účastnilo 22 členských zemí COST. Národní projekt k uvedené akci COST 343 se zabýval optimalizací příčného uspořádání dálnic tak, aby co nejlépe vyhovoval při uzavírkách na dálnici. V ČSN 736101 „Projektování silnic a dálnic“ byla uvedena dvě možná uspořádání příčného řezu dálnic. Jedná se o kategorie D 26,5 a D 27,5. Kategorie D 26,5 neumožňuje zřízení dvou jízdních pruhů pro každý směr na jednom pásu dálnice v případě uzavírky druhého dálničního pásu. Kategorie D 27,5 toto řešení umožňuje
- Akce Evropské unie COST 343 se zabývala hledáním optimálních postupů pro opravy a údržbu komunikací, a to jak z hlediska technologického, tak organizačního. Akce COST 343 se účastnilo 22 členských zemí COST. Národní projekt k uvedené akci COST 343 se zabýval optimalizací příčného uspořádání dálnic tak, aby co nejlépe vyhovoval při uzavírkách na dálnici. V ČSN 736101 „Projektování silnic a dálnic“ byla uvedena dvě možná uspořádání příčného řezu dálnic. Jedná se o kategorie D 26,5 a D 27,5. Kategorie D 26,5 neumožňuje zřízení dvou jízdních pruhů pro každý směr na jednom pásu dálnice v případě uzavírky druhého dálničního pásu. Kategorie D 27,5 toto řešení umožňuje (cs)
- The European Union COST 343 Action is targeted at finding optimum communications maintenance procedures with respect to both the technological and organizational perspective. 22 COST member states take part in the COST 343 Action. The national project contributing to the COST 343 Action represents an attempt to find optimum transversal arrangement of highways such that will be as suitable for closures of highway traffic as possible. The CSN 736101 %22Road and highway designing” states two possible arrangements of cross section of highways: categories D 26,5 and D 27,5. The D 26,5 category does not enable creating two traffic lanes for either way in one direction of a highway if there is a closure of the other direction. The D 27,5 category allows this solution. (en)
|
Title
| - Optimum Use of Cross Section of Highways (en)
- Příčné uspořádání dálnic
- Příčné uspořádání dálnic (cs)
|
skos:prefLabel
| - Optimum Use of Cross Section of Highways (en)
- Příčné uspořádání dálnic
- Příčné uspořádání dálnic (cs)
|
skos:notation
| - RIV/44994575:_____/02:#0000085!RIV07-MSM-44994575
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44994575:_____/02:#0000085
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - cross section; highways (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník z konference Dialnica 2002
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |