Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This paper focuses on some atributes which are influental in the customer value. Based on own research there is a describtion of situations and the ways of their solutions both throuhg the dealers from the real market and through the telephone operators of the company. The current situation is compared and evaluated in the terms of a whole FMCG company. The article attempts to prove the ability of the call-centre to reach minimally the same and often even better results than the dealers personal contacts with the customers (using CRM tools properly). Furthemore, this has been done under substantial less portion of costs. (en)
- Tento příspěvek se zabývá některými atributy, které mají vliv na hodnotu zákazníka. Na základě vlastního šetření jsou popsány situace a způsoby jejich řešení jak prostřednictvím obchodních zástupců pracujících v terénu, tak telefonních operátorek společnosti. Je provedeno srovnání a hodnocení stávajícího stavu a na příkladu velkoobchodní společnosti rychloobrátkovým zbožím (FMCG) je demonstrováno, že při správném využívání CRM může call-centrum dosahovat minimálně stejných a často lepších výsledků, než osobní kontakt obchodního zástupce se zákazníkem, a to za podstatně nižších nákladů.
- Tento příspěvek se zabývá některými atributy, které mají vliv na hodnotu zákazníka. Na základě vlastního šetření jsou popsány situace a způsoby jejich řešení jak prostřednictvím obchodních zástupců pracujících v terénu, tak telefonních operátorek společnosti. Je provedeno srovnání a hodnocení stávajícího stavu a na příkladu velkoobchodní společnosti rychloobrátkovým zbožím (FMCG) je demonstrováno, že při správném využívání CRM může call-centrum dosahovat minimálně stejných a často lepších výsledků, než osobní kontakt obchodního zástupce se zákazníkem, a to za podstatně nižších nákladů. (cs)
|
Title
| - CRM: možnosti využití call-centra ve srovnání s obchodními zástupci na příkladu velkoobchodní FMCG společnosti
- CRM: možnosti využití call-centra ve srovnání s obchodními zástupci na příkladu velkoobchodní FMCG společnosti (cs)
- Possibilities of using call-center in comparison with dealers in the terms of FMCG company (en)
|
skos:prefLabel
| - CRM: možnosti využití call-centra ve srovnání s obchodními zástupci na příkladu velkoobchodní FMCG společnosti
- CRM: možnosti využití call-centra ve srovnání s obchodními zástupci na příkladu velkoobchodní FMCG společnosti (cs)
- Possibilities of using call-center in comparison with dealers in the terms of FMCG company (en)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13510/08:00004267!RIV09-MSM-13510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13510/08:00004267
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - CRM; communication with the customers; call-centre; FMCG company (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně. Provozně ekonomická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |