About: CRM: možnosti využití call-centra ve srovnání s obchodními zástupci na příkladu velkoobchodní FMCG společnosti     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This paper focuses on some atributes which are influental in the customer value. Based on own research there is a describtion of situations and the ways of their solutions both throuhg the dealers from the real market and through the telephone operators of the company. The current situation is compared and evaluated in the terms of a whole FMCG company. The article attempts to prove the ability of the call-centre to reach minimally the same and often even better results than the dealers personal contacts with the customers (using CRM tools properly). Furthemore, this has been done under substantial less portion of costs. (en)
  • Tento příspěvek se zabývá některými atributy, které mají vliv na hodnotu zákazníka. Na základě vlastního šetření jsou popsány situace a způsoby jejich řešení jak prostřednictvím obchodních zástupců pracujících v terénu, tak telefonních operátorek společnosti. Je provedeno srovnání a hodnocení stávajícího stavu a na příkladu velkoobchodní společnosti rychloobrátkovým zbožím (FMCG) je demonstrováno, že při správném využívání CRM může call-centrum dosahovat minimálně stejných a často lepších výsledků, než osobní kontakt obchodního zástupce se zákazníkem, a to za podstatně nižších nákladů.
  • Tento příspěvek se zabývá některými atributy, které mají vliv na hodnotu zákazníka. Na základě vlastního šetření jsou popsány situace a způsoby jejich řešení jak prostřednictvím obchodních zástupců pracujících v terénu, tak telefonních operátorek společnosti. Je provedeno srovnání a hodnocení stávajícího stavu a na příkladu velkoobchodní společnosti rychloobrátkovým zbožím (FMCG) je demonstrováno, že při správném využívání CRM může call-centrum dosahovat minimálně stejných a často lepších výsledků, než osobní kontakt obchodního zástupce se zákazníkem, a to za podstatně nižších nákladů. (cs)
Title
  • CRM: možnosti využití call-centra ve srovnání s obchodními zástupci na příkladu velkoobchodní FMCG společnosti
  • CRM: možnosti využití call-centra ve srovnání s obchodními zástupci na příkladu velkoobchodní FMCG společnosti (cs)
  • Possibilities of using call-center in comparison with dealers in the terms of FMCG company (en)
skos:prefLabel
  • CRM: možnosti využití call-centra ve srovnání s obchodními zástupci na příkladu velkoobchodní FMCG společnosti
  • CRM: možnosti využití call-centra ve srovnání s obchodními zástupci na příkladu velkoobchodní FMCG společnosti (cs)
  • Possibilities of using call-center in comparison with dealers in the terms of FMCG company (en)
skos:notation
  • RIV/44555601:13510/08:00004267!RIV09-MSM-13510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 361584
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/44555601:13510/08:00004267
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • CRM; communication with the customers; call-centre; FMCG company (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [230163580C6C]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • MendelNet PEF 2008
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Tišlerová, Kamila
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně. Provozně ekonomická fakulta
https://schema.org/isbn
  • 978-80-87222-03-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 13510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 112 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software