Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Prožíváme komunikační technickou revoluci, která není dosud z převažující části promítnuta do zkvalitnění výukových a výchovných procesů. Za největší slabinu považuji neschopnost dostatečně pravděpodobné změny v profesních strukturách a odpovídajících opatření v zintenzivňování a racionalizaci veškerého studia. Vzdělávání je specifickým druhem služeb, jejíž efekty lze hodnotit s dosti značným časovým odstupem, což kontrastuje s nezvratností ?explicitních nákladů promarněných příležitostí?. Z dosavadních rozborů mně vyplývá nutnost značné kvantitativní redukce souhrnu nejen explicitních, ale i implicitních i rodinných společenských nákladů.
- Prožíváme komunikační technickou revoluci, která není dosud z převažující části promítnuta do zkvalitnění výukových a výchovných procesů. Za největší slabinu považuji neschopnost dostatečně pravděpodobné změny v profesních strukturách a odpovídajících opatření v zintenzivňování a racionalizaci veškerého studia. Vzdělávání je specifickým druhem služeb, jejíž efekty lze hodnotit s dosti značným časovým odstupem, což kontrastuje s nezvratností ?explicitních nákladů promarněných příležitostí?. Z dosavadních rozborů mně vyplývá nutnost značné kvantitativní redukce souhrnu nejen explicitních, ale i implicitních i rodinných společenských nákladů. (cs)
- We are experiencing a communication technical revolution, which is still not fully displayed in the improvement of educational processes. I consider as the greatest weakness the disability of implementing substantial changes in professional structures and corresponding measures in improving and rationalizing of all study programmes. Education is a specific kind of services, whose effects can be assessed a long time later, which is in contrast with ?explicit costs of lost opportunities?. The recent analyses show the necessity of a considerable quantitative reduction of the total sum of not only explicit, but also implicit family and social costs. (en)
|
Title
| - Společenská efektivnost vzdělávání
- Societal effectiveness of education (en)
- Společenská efektivnost vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Společenská efektivnost vzdělávání
- Societal effectiveness of education (en)
- Společenská efektivnost vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13510/05:00003174!RIV06-GA0-13510___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13510/05:00003174
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - effectiveness of education; communication processes; needs for education; development tendencies; education as a specific kind of services; economy of time. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Ekonomické aspekty vzdělanosti v regionálním kontextu III.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Fakulta sociálně ekonomická
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |