About: Correlation Reasoning and school grades in mathematics     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • In this case I want to present results of research, which ran for four months at primary and secondary schools in the area of Ústí nad Labem. The focus was targeted on the level of the logical cogitation of children at primary and secondary schools. We used the value scale and facts, which can influence the logical cogitation - age, cleverness and school classification of the mathematical knowledge. We were targeting on the correlation of the logical cogitation with the school classification of the mathematical knowledge especially, because of searching for the answer, if medians of value scale in any level classification are similar. We used the combination of searches quantitative and qualitative, and videospots from classes. The result is, that the level of the logical cogitation at primary and secondary schools correlate with the school classification of the mathematical knowledge, no matter age, sex or type of school. We suppose, that the result implies the manner of examining and the manner of teaching at primary and secondary schools. (en)
  • V tomto příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který probíhal po dobu čtyř měsíců na základních školách v Ústeckém kraji. Tento výzkum byl zaměřen na zmapování úrovně logického myšlení žáků základních, středních škol pomocí hodnotícího vektoru a na faktory toto myšlení ovlivňující. Mezi tyto faktory byly považovány hlavně věk jedince, inteligence jedince a školní hodnocení z matematiky. Zaměřuji se zde speciálně na korelaci logického myšlení jedince s jeho školním hodnocením z matematiky, kdy odpovídám na otázku, zda mediány složek hodnotícího vektoru u různých stupňů klasifikace jsou si rovny. K zodpovězení této otázky jsem využil kombinaci kvantitativního a kvalitativního výzkumu, kdy jsem jednotlivá testování doplňoval o videonahrávky z hodin. Je zajímavé, že úroveň logického myšlení na většině škol koreluje se školním hodnocením žáka z matematiky bez ohledu na jeho věk, pohlaví nebo typ školy. Toto zjištění přisuzuji zejména způsobu, jakým jsou žáci ve škole testování a také způsobu, jakým je jim látka předávána.
  • V tomto příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který probíhal po dobu čtyř měsíců na základních školách v Ústeckém kraji. Tento výzkum byl zaměřen na zmapování úrovně logického myšlení žáků základních, středních škol pomocí hodnotícího vektoru a na faktory toto myšlení ovlivňující. Mezi tyto faktory byly považovány hlavně věk jedince, inteligence jedince a školní hodnocení z matematiky. Zaměřuji se zde speciálně na korelaci logického myšlení jedince s jeho školním hodnocením z matematiky, kdy odpovídám na otázku, zda mediány složek hodnotícího vektoru u různých stupňů klasifikace jsou si rovny. K zodpovězení této otázky jsem využil kombinaci kvantitativního a kvalitativního výzkumu, kdy jsem jednotlivá testování doplňoval o videonahrávky z hodin. Je zajímavé, že úroveň logického myšlení na většině škol koreluje se školním hodnocením žáka z matematiky bez ohledu na jeho věk, pohlaví nebo typ školy. Toto zjištění přisuzuji zejména způsobu, jakým jsou žáci ve škole testování a také způsobu, jakým je jim látka předávána. (cs)
Title
  • Correlation Reasoning and school grades in mathematics (en)
  • Korelace logického myšlení a školního hodnocení z matematiky
  • Korelace logického myšlení a školního hodnocení z matematiky (cs)
skos:prefLabel
  • Correlation Reasoning and school grades in mathematics (en)
  • Korelace logického myšlení a školního hodnocení z matematiky
  • Korelace logického myšlení a školního hodnocení z matematiky (cs)
skos:notation
  • RIV/44555601:13440/13:43885226!RIV14-MSM-13440___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 83534
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/44555601:13440/13:43885226
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • logical thinking, school assessment of mathematics, mathematical thinking (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E8F6F1938AAA]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Ústí nad Labem
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Ústí nad Labem
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Chytrý, Vlastimil
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7414-601-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 13440
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software