Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The current issue of educational institutes care has many pitfalls. One of them is the theme of educational influence in these facilities, which should be implemented by means of the family model. The family, however, is a very dynamic institution that cannot be simply replaced. Family model cannot be even realized without sufficient knowledge and professional approach. In the current Czech legislation is family model defined as practically mandatory in the reformatories. Model family functioning as an educational tool is enacted, but there is not a real form in the current system. Our paper outlines one possible theoretical points of which could be subsequently based in educational practice. (en)
- Současná problematika ústavů výchovné péče má řadu úskalí. Jedním z nich je právě tématika výchovného působení v těchto zařízeních, které by mělo být realizováno formou rodinného modelu. Rodina je však velice dynamická instituce, která nelze zcela jednoduše nahradit. Bez dostatečných znalostí a odborného přístupu není možné ani realizovat výchovu rodinného typu. V současné české legislativě je však výchova rodinného typu definována jako prakticky povinná v zařízeních výchovné péče. Model fungování rodiny jako výchovný nástroj v těchto zařízeních sice je uzákoněn, avšak neexistuje jeho reálná podoba v současném systému. Náš příspěvek nastiňuje jeden z možných teoretických východisek, z kterého by bylo možné následně vycházet ve výchovné praxi.
- Současná problematika ústavů výchovné péče má řadu úskalí. Jedním z nich je právě tématika výchovného působení v těchto zařízeních, které by mělo být realizováno formou rodinného modelu. Rodina je však velice dynamická instituce, která nelze zcela jednoduše nahradit. Bez dostatečných znalostí a odborného přístupu není možné ani realizovat výchovu rodinného typu. V současné české legislativě je však výchova rodinného typu definována jako prakticky povinná v zařízeních výchovné péče. Model fungování rodiny jako výchovný nástroj v těchto zařízeních sice je uzákoněn, avšak neexistuje jeho reálná podoba v současném systému. Náš příspěvek nastiňuje jeden z možných teoretických východisek, z kterého by bylo možné následně vycházet ve výchovné praxi. (cs)
|
Title
| - The Family Funktioning Model andits Aplication in Reformatory (en)
- Model fungování rodiny a jeho aplikace v ústavech výchovné péče
- Model fungování rodiny a jeho aplikace v ústavech výchovné péče (cs)
|
skos:prefLabel
| - The Family Funktioning Model andits Aplication in Reformatory (en)
- Model fungování rodiny a jeho aplikace v ústavech výchovné péče
- Model fungování rodiny a jeho aplikace v ústavech výchovné péče (cs)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/14:43886222!RIV15-MSM-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/14:43886222
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Model of family functioning, upbringing, family, reformatory (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní Masarykova konference pro doktotrandy a maldé vědecké pracovníky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Zilcher, Ladislav
- Chytrý, Vlastimil
- Říčan, Jaroslav
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |