Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Učitelé vytvářejí pro žáka příležitosti vhlédnout do světa geometrie, nabízejí mu možnosti, aby sám našel spojitost mezi reálným světem, ve kterém žijeme, a světem ideálních geometrických objektů a vztahů. Pro nalézání nových myšlenek jsou nezbytné žákovy předchozí zkušenosti. V textu jsou ukázány příklady netradičních úloh pro žáka primární školy, které jsou pro něj lákavé. Je důležité si uvědomit, že žáci získávají znalosti z geometrie a rozvíjejí prostorovou představivost nejen ve škole, ale také ve svém volném čase, často s využitím informačních technologií. Hraní specifických počítačových her nebo stavba a programování robota může být pro žáka primární školy také netradiční geometrická úloha.
- Učitelé vytvářejí pro žáka příležitosti vhlédnout do světa geometrie, nabízejí mu možnosti, aby sám našel spojitost mezi reálným světem, ve kterém žijeme, a světem ideálních geometrických objektů a vztahů. Pro nalézání nových myšlenek jsou nezbytné žákovy předchozí zkušenosti. V textu jsou ukázány příklady netradičních úloh pro žáka primární školy, které jsou pro něj lákavé. Je důležité si uvědomit, že žáci získávají znalosti z geometrie a rozvíjejí prostorovou představivost nejen ve škole, ale také ve svém volném čase, často s využitím informačních technologií. Hraní specifických počítačových her nebo stavba a programování robota může být pro žáka primární školy také netradiční geometrická úloha. (cs)
- Teachers create opportunities for the pupil to insight into the geometric world, they offer the chance to find the connection between the real world which we live in and a world of perfect geometrical objects and relationships. Previous experience is a prerequisite for the pupil's ability to find new ideas. In the text are shown some examples of non-traditional tasks for primary school pupils that are challenging for them. It is important to note that pupils develop their knowledge of geometry and spatial imagination not only in school, but in their free time they often use information technology. Playing certain computer games or building and programming a robot can be for a primary pupil a non-routine geometrical task too. (en)
|
Title
| - Rozvoj prostorové představivosti v netradičních úlohách pro žáka primární školy
- Rozvoj prostorové představivosti v netradičních úlohách pro žáka primární školy (cs)
- Development of spatial imagination in non-traditional tasks for the pupil in primary school (en)
|
skos:prefLabel
| - Rozvoj prostorové představivosti v netradičních úlohách pro žáka primární školy
- Rozvoj prostorové představivosti v netradičních úlohách pro žáka primární školy (cs)
- Development of spatial imagination in non-traditional tasks for the pupil in primary school (en)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/14:43885560!RIV15-MSM-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/14:43885560
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - school; primary; pupil; the; for; tasks; non-traditional; imagination; spatial; Development (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Geometrická představivost
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |