Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Rodina je prvním společenským prostředím a výchovným činitelem, která formuje osobnost mentálně postiženého dítěte. Na jeho výchovu působí mnoho faktorů, například finanční situace rodiny, mezilidské vztahy v rodině i v širším sociálním prostředí. Uvedené faktory mohou působit jak negativně, tak i pozitivně. První část je zaměřena na objasnění pojmů souvisejících s mentální retardací. Dále pak na výchovu a vzdělávání těchto osob a možnosti jejich dalšího rozvoje, sebepojetí těchto dětí a Downův syndrom. Je zde také publikován výzkum připravenosti učitelů základních škol na integraci žáků s mentálním postižením.
- Rodina je prvním společenským prostředím a výchovným činitelem, která formuje osobnost mentálně postiženého dítěte. Na jeho výchovu působí mnoho faktorů, například finanční situace rodiny, mezilidské vztahy v rodině i v širším sociálním prostředí. Uvedené faktory mohou působit jak negativně, tak i pozitivně. První část je zaměřena na objasnění pojmů souvisejících s mentální retardací. Dále pak na výchovu a vzdělávání těchto osob a možnosti jejich dalšího rozvoje, sebepojetí těchto dětí a Downův syndrom. Je zde také publikován výzkum připravenosti učitelů základních škol na integraci žáků s mentálním postižením. (cs)
- The family is the first social environment and educational factor that shapes the personality of a mentally handicapped child. Lots of factors affect its raising, for example the financial situation of the family, interpersonal relationships both in the family and in the wider social environment. These factors may affect the child in positive or negative way. The first part is focused on clarifying the concepts associated with mental retardation. Furthermore, on the education and training of such persons and the possibility of their further development and also self-esteem of these children and Down's syndrome. There is also a published questionare survey dealing with readiness of primary school teachers to integrate students with learning disabilities. (en)
|
Title
| - Education and upbringing of persons with mental disabilities. (en)
- Výchova a vzdělávání osob s mentálním postižením
- Výchova a vzdělávání osob s mentálním postižením (cs)
|
skos:prefLabel
| - Education and upbringing of persons with mental disabilities. (en)
- Výchova a vzdělávání osob s mentálním postižením
- Výchova a vzdělávání osob s mentálním postižením (cs)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/13:43885319!RIV14-MSM-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/13:43885319
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Down's syndrome, mental disability, employment, family, self-esteem, social care, education, upbringing (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Výchova a vzdělávání osob s mentálním postižením
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |