About: Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Times of changes after 1989 had required serious changes within the society which brought about elementary requirements for directions and goals of upbringing and education consequently. The changes have brought new educational appearance which had required a content of the education change, way of work and mainly an attitude towards a child, either. The methods of upbringing and education are based on principals of rules in these days and conditions, which were already established and set by J.A.Komensky. J.A.Komensky had connected upbringing with a question of a whole life development as universal and complex development of all personalities. He had emphasized an importance of the children`s upbringing from the very youth while attributing a key-rule to the pre-school upbringing. His thoughts have even received the importance and contributed to the upbringing and education during the current times in on-running school and society changes. The listed benefit describes the methods and forms of pre-school education and mainly presents the principals and current education approach which comparison to the principals, rules and thoughts of J.A.Komensky. (en)
  • Doba proměn po roce 1989 vyvolala závažné společenské změny, které zákonitě přinesly i zásadní otázky směru a cíle výchovy a vzdělávání. Změny nastaly v oblasti školství a v oblasti výuky a to ve školách na všech stupních. Proměny přinesly novou podobu ve vzdělávání, která vyvolala potřebu změnit obsah vzdělávání, styly práce a v nepsolední řadě především postoj a přístup k dítěti. Metody výchovy a vyučování jsou v současných podmínkách založeny na principech a zásádách, o které se opíral již Jan Ámos Komenský. Jan Ámos Komenský spojoval výchovu s otázkou celoživotního vývoje, všestranného a komplexního rozvoje všech osobností. Zdůrazňoval důležitost výchovy dětí již od nějútlejšího věku, kdy klíčovou roli ve výchově přisuzuje již předškolnímu období. Jeho myšlenky v době proměn a v současných společenských a školských podmínkách nabyly na významu a jsou přínosem ve výchově a vzdělávání na všech stupních škol. Příspěvek pojednává o metodách a formách v předškolním vzdělávání a především se zabývá principy a pojetím současného vzdělávání ve srovnání s principy, zásadami a myšlenkami Jana Ámose Komenského.
  • Doba proměn po roce 1989 vyvolala závažné společenské změny, které zákonitě přinesly i zásadní otázky směru a cíle výchovy a vzdělávání. Změny nastaly v oblasti školství a v oblasti výuky a to ve školách na všech stupních. Proměny přinesly novou podobu ve vzdělávání, která vyvolala potřebu změnit obsah vzdělávání, styly práce a v nepsolední řadě především postoj a přístup k dítěti. Metody výchovy a vyučování jsou v současných podmínkách založeny na principech a zásádách, o které se opíral již Jan Ámos Komenský. Jan Ámos Komenský spojoval výchovu s otázkou celoživotního vývoje, všestranného a komplexního rozvoje všech osobností. Zdůrazňoval důležitost výchovy dětí již od nějútlejšího věku, kdy klíčovou roli ve výchově přisuzuje již předškolnímu období. Jeho myšlenky v době proměn a v současných společenských a školských podmínkách nabyly na významu a jsou přínosem ve výchově a vzdělávání na všech stupních škol. Příspěvek pojednává o metodách a formách v předškolním vzdělávání a především se zabývá principy a pojetím současného vzdělávání ve srovnání s principy, zásadami a myšlenkami Jana Ámose Komenského. (cs)
Title
  • Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání
  • Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání (cs)
  • Pedagogy and Jan Amos Komensky`s benefit for Educational process (en)
skos:prefLabel
  • Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání
  • Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání (cs)
  • Pedagogy and Jan Amos Komensky`s benefit for Educational process (en)
skos:notation
  • RIV/44555601:13430/12:43885651!RIV14-MSM-13430___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 158079
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/44555601:13430/12:43885651
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • preschool education, pedagogical (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [BC5FBAA0EA86]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Prešov
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Prešov
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Súčasná predškolská a elementárna edukácia.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Hořejší, Jarmila
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Prešovská univerzita v Prešově, Pedagogická fakulta
https://schema.org/isbn
  • 978-80-555-0528-2
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 13430
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software