Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Times of changes after 1989 had required serious changes within the society which brought about elementary requirements for directions and goals of upbringing and education consequently. The changes have brought new educational appearance which had required a content of the education change, way of work and mainly an attitude towards a child, either. The methods of upbringing and education are based on principals of rules in these days and conditions, which were already established and set by J.A.Komensky. J.A.Komensky had connected upbringing with a question of a whole life development as universal and complex development of all personalities. He had emphasized an importance of the children`s upbringing from the very youth while attributing a key-rule to the pre-school upbringing. His thoughts have even received the importance and contributed to the upbringing and education during the current times in on-running school and society changes. The listed benefit describes the methods and forms of pre-school education and mainly presents the principals and current education approach which comparison to the principals, rules and thoughts of J.A.Komensky. (en)
- Doba proměn po roce 1989 vyvolala závažné společenské změny, které zákonitě přinesly i zásadní otázky směru a cíle výchovy a vzdělávání. Změny nastaly v oblasti školství a v oblasti výuky a to ve školách na všech stupních. Proměny přinesly novou podobu ve vzdělávání, která vyvolala potřebu změnit obsah vzdělávání, styly práce a v nepsolední řadě především postoj a přístup k dítěti. Metody výchovy a vyučování jsou v současných podmínkách založeny na principech a zásádách, o které se opíral již Jan Ámos Komenský. Jan Ámos Komenský spojoval výchovu s otázkou celoživotního vývoje, všestranného a komplexního rozvoje všech osobností. Zdůrazňoval důležitost výchovy dětí již od nějútlejšího věku, kdy klíčovou roli ve výchově přisuzuje již předškolnímu období. Jeho myšlenky v době proměn a v současných společenských a školských podmínkách nabyly na významu a jsou přínosem ve výchově a vzdělávání na všech stupních škol. Příspěvek pojednává o metodách a formách v předškolním vzdělávání a především se zabývá principy a pojetím současného vzdělávání ve srovnání s principy, zásadami a myšlenkami Jana Ámose Komenského.
- Doba proměn po roce 1989 vyvolala závažné společenské změny, které zákonitě přinesly i zásadní otázky směru a cíle výchovy a vzdělávání. Změny nastaly v oblasti školství a v oblasti výuky a to ve školách na všech stupních. Proměny přinesly novou podobu ve vzdělávání, která vyvolala potřebu změnit obsah vzdělávání, styly práce a v nepsolední řadě především postoj a přístup k dítěti. Metody výchovy a vyučování jsou v současných podmínkách založeny na principech a zásádách, o které se opíral již Jan Ámos Komenský. Jan Ámos Komenský spojoval výchovu s otázkou celoživotního vývoje, všestranného a komplexního rozvoje všech osobností. Zdůrazňoval důležitost výchovy dětí již od nějútlejšího věku, kdy klíčovou roli ve výchově přisuzuje již předškolnímu období. Jeho myšlenky v době proměn a v současných společenských a školských podmínkách nabyly na významu a jsou přínosem ve výchově a vzdělávání na všech stupních škol. Příspěvek pojednává o metodách a formách v předškolním vzdělávání a především se zabývá principy a pojetím současného vzdělávání ve srovnání s principy, zásadami a myšlenkami Jana Ámose Komenského. (cs)
|
Title
| - Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání
- Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání (cs)
- Pedagogy and Jan Amos Komensky`s benefit for Educational process (en)
|
skos:prefLabel
| - Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání
- Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání (cs)
- Pedagogy and Jan Amos Komensky`s benefit for Educational process (en)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/12:43885651!RIV14-MSM-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/12:43885651
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - preschool education, pedagogical (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Súčasná predškolská a elementárna edukácia.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Prešovská univerzita v Prešově, Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |