Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Publikace %22Učitelské reflexe vybraných otázek školského managementu%22 přináší nové poznatky z oblasti řízení regionálního školství. V rámci původního výzkumného šetření ve 22 okresech ČR v letech 2011 - 2012 přibližuje náhledy sedmi stovek respondentů na některá manažerská rozhodnutí řídícího centra a na polemické a aktuálně diskutované problémy české učitelské praxe. Nastiňuje rovněž, za čím lze hledat zdroje pedagogické frustrace, vyhoření a rezignace. Činí tak ve formě statistických shrnutí výpovědí učitelů, na základě parametrických a neparametrických testů, která doplňuje polemickým komentářem k jednotlivým tématům, uspořádaným do dvaceti kapitol. Učitelé v nich nastavují pomyslné zrcadlo sledovaným manažerským rozhodnutím, primárně vedeni zájmem o efektivnost a kvalitu vlastního procesu edukace na svých školách. Rozpracována jsou tak zde např. témata kontinuity a stability, jednotnosti a diverzity, centralizace a decentralizace, pedagogické a ekonomické efektivnosti, parametrů tzv. dobré školy a řady dalších.
- Publikace %22Učitelské reflexe vybraných otázek školského managementu%22 přináší nové poznatky z oblasti řízení regionálního školství. V rámci původního výzkumného šetření ve 22 okresech ČR v letech 2011 - 2012 přibližuje náhledy sedmi stovek respondentů na některá manažerská rozhodnutí řídícího centra a na polemické a aktuálně diskutované problémy české učitelské praxe. Nastiňuje rovněž, za čím lze hledat zdroje pedagogické frustrace, vyhoření a rezignace. Činí tak ve formě statistických shrnutí výpovědí učitelů, na základě parametrických a neparametrických testů, která doplňuje polemickým komentářem k jednotlivým tématům, uspořádaným do dvaceti kapitol. Učitelé v nich nastavují pomyslné zrcadlo sledovaným manažerským rozhodnutím, primárně vedeni zájmem o efektivnost a kvalitu vlastního procesu edukace na svých školách. Rozpracována jsou tak zde např. témata kontinuity a stability, jednotnosti a diverzity, centralizace a decentralizace, pedagogické a ekonomické efektivnosti, parametrů tzv. dobré školy a řady dalších. (cs)
- The publication entitled %22Teachers' Reflections on the Selected Issues of School Management%22 brings new pieces of knowledge from the area of the regional education management. Within the framework of the original research survey made in 22 districts of the Czech Republic in the years 2011 - 2012, it brings us nearer to the opinions of seven hundred respondents concerning some of the decisions of the managerial centre and the polemic and currently discussed problems of Czech teaching practice. At the same time it outlines where it is possible to look for sources of pedagogic frustration, burning out and resignation. It does so in the form of statistic surveys of teachers' statements based on parametric and non parametric tests accompanied by controversial commentaries on individual themes arranged into twenty chapters. Teachers hold an imaginary mirror up to the monitored managerial decisions, being primarily led by their interests in efficiency and the quality of their own process of educating young people in their schools. The publication also elaborates the themes of continuity and stability, uniformity and diversity, centralisation and decentralisation, pedagogic and economic efficiency, parameters of the so called %22good school%22 and a number of other themes. (en)
|
Title
| - Učitelské reflexe vybraných otázek školského managementu I
- Učitelské reflexe vybraných otázek školského managementu I (cs)
- Teachers' Reflections on the Selected Issues of School Management I (en)
|
skos:prefLabel
| - Učitelské reflexe vybraných otázek školského managementu I
- Učitelské reflexe vybraných otázek školského managementu I (cs)
- Teachers' Reflections on the Selected Issues of School Management I (en)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/12:43884755!RIV14-MSM-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/12:43884755
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Field research, parametric and non parametric testing, the Czech Republic Regional School System, macro managerial decisions, a wide range of school management concepts, management effects and efficiency in relation to education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Učitelské reflexe vybraných otázek školského managementu I
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Vomáčková, Helena
- Cihlář, David
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |