Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The thesis focuses on children?s concepts, their diagnostics and possibilities of their dynamic modification within various models of managing pupils´ learning activities. Thesis specifies and discusses individual methods used in the research of children?s concepts. Attention is paid to the following methods: a phenomenographic interview, didactical test, diagnostics of a child?s drawing, text content analysis, notion mapping, scaling. Children?s concepts and their diagnostics are important factors in tuition modernization in connection with the curriculum reform in place in the Czech Republic. (en)
- Práce je zaměřena na problematiku dětských pojetí, jejich diagnostiky a možnosti jejich dynamické modifikace v rámci různých modelů řízení učebních činností žáků. V práci jsou uváděny a diskutovány jednotlivé metody využité k výzkumu dětských pojetí. Pozornost je věnována těmto metodám: fenomenografické interview, didaktický test, diagnostika dětské kresby, obsahová analýza textů, pojmové mapování, škálování. Dětská pojetí a jejich diagnostika jsou významnými faktory modernizace výuky v souvislosti s kurikulární reformou probíhající v ČR
- Práce je zaměřena na problematiku dětských pojetí, jejich diagnostiky a možnosti jejich dynamické modifikace v rámci různých modelů řízení učebních činností žáků. V práci jsou uváděny a diskutovány jednotlivé metody využité k výzkumu dětských pojetí. Pozornost je věnována těmto metodám: fenomenografické interview, didaktický test, diagnostika dětské kresby, obsahová analýza textů, pojmové mapování, škálování. Dětská pojetí a jejich diagnostika jsou významnými faktory modernizace výuky v souvislosti s kurikulární reformou probíhající v ČR (cs)
|
Title
| - Dětská pojetí: teoretická východiska a metodologické aspekty
- Dětská pojetí: teoretická východiska a metodologické aspekty (cs)
- The Children Conceptions: theoretical resources and methodogical aspects (en)
|
skos:prefLabel
| - Dětská pojetí: teoretická východiska a metodologické aspekty
- Dětská pojetí: teoretická východiska a metodologické aspekty (cs)
- The Children Conceptions: theoretical resources and methodogical aspects (en)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/09:00005194!RIV10-GA0-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/09:00005194
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Children?s Concepts; Psychodidactics; Pedagogical and Psychological Diagnostics; Individualisation of Education; Pedagogical Content Knowledge (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Výzkum výuky: tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Škoda, Jiří
- Doulík, Pavel
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |