Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The aim of this essay refers to the place of subjekt didactics, the didactics if history inthe concrete, and its probléme. On the one hand this terminal discipline has been profilated as an independent discipline aminy doctrines of pedagogy and psychology, on the other hand disciplines of history. Therefore the most important turbiny-points of thedevelopment of didactics of history, which markedly influenced its form, volume and metodology, are intentionally stressed. The main effort is pointe dat involving the situation of the branch at prezent, its place in university studies with the pedagogic survey. Reaching the conclusion that not only preparing of career efficient and capable pedagogues is one of the substantial final goals of subjekt didactics, but also the shaping and improvement of educational programmes in the informatice, metodic anf formative area. (en)
- Anotace: Cílem této studie je poukázat na postavení oborové didaktiky jako mezní vědy, jež se profilovala v samostatnou disciplínu stojící mezi pedagogicko-psychologickými naukami a historickou vědou. Záměrem je rovněž zdůraznit nejdůležitější mezníky ve vývoji didaktiky dějepisu, které výrazněji ovlivnily její formu, obsah i metodologii. Snahou je rovněž postihnout současný stav oboru, jeho zařazení na VŠ s pedagogickým zaměřením a zdůraznit, že finálním cílem oborové didaktiky není jen připravit odborně a profesně zdatné a schopné pedagogy, ale že její badatelské záměry a usilování jsou směrovány také k formování a zdokonalování celkové koncepce školských vzdělávacích programů v oblasti informativní, metodologické i formativní.
- Anotace: Cílem této studie je poukázat na postavení oborové didaktiky jako mezní vědy, jež se profilovala v samostatnou disciplínu stojící mezi pedagogicko-psychologickými naukami a historickou vědou. Záměrem je rovněž zdůraznit nejdůležitější mezníky ve vývoji didaktiky dějepisu, které výrazněji ovlivnily její formu, obsah i metodologii. Snahou je rovněž postihnout současný stav oboru, jeho zařazení na VŠ s pedagogickým zaměřením a zdůraznit, že finálním cílem oborové didaktiky není jen připravit odborně a profesně zdatné a schopné pedagogy, ale že její badatelské záměry a usilování jsou směrovány také k formování a zdokonalování celkové koncepce školských vzdělávacích programů v oblasti informativní, metodologické i formativní. (cs)
|
Title
| - Didaktika dějepisu dnes: úkoly, cíle, perspektivy
- Didaktika dějepisu dnes: úkoly, cíle, perspektivy (cs)
- Didactics of history today: problems, aims, perspectives (en)
|
skos:prefLabel
| - Didaktika dějepisu dnes: úkoly, cíle, perspektivy
- Didaktika dějepisu dnes: úkoly, cíle, perspektivy (cs)
- Didactics of history today: problems, aims, perspectives (en)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13410/08:00004558!RIV09-MSM-13410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13410/08:00004558
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - didaktics of history; problems; aims; perspectives (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Bulletin Didaktického fóra UJEP č.2
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Pedagogická fakulta UJEP, Ústí nad Labem
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |