About: Human Factor in Brand Management     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The article is aimed at a human factor, which intensifies or reduces the effectiveness of product oriented marketing designed as product management. To deal with this issue interdisciplinary approach was best to apply, because theoretical resources and current state analysis of the topic as well as tendencies in its development required research in several disciplines. The author´s objective was to describe the skills, education, experience and attributes required for the Brand Manager position as well as to provide a look insight in to a realistic picture of brand manager´s job. For succeeding empiric research both qualitative and quantitative methodology were used. The research proved that Brand managers are more often viewed as implementers of the marketing planning process than product managers. The data obtained by studying and by my own empiric research were used to create the type position of a brand manager. This position hasn´t been standardised in the Czech Republic yet. (en)
  • Článek je zaměřen na lidský faktor, který zeslabuje účinnost produktově orientované organizace marketingu, označované jako produktový management. V návaznosti na bádání v odboru sekundárních dat autorka navrhla a realizovala vlastní dvouetapový výzkumný projekt. Z jeho první etapy, ve které uplatnila metodu obsahové analýzy náborových inzerátů, vzešel soupis požadavků, které jsou na kandidáty na pozici „Brand manažer“ v České republice kladeny. V této fázi se autorce nepodařilo potvrdit převládající názor odborné veřejnosti, že role brand manažerů je rolí individuálního koordinátora. Proto se autorka rozhodla pokračovat ve výzkumném projektu a ověřit aktuálnost konceptu produktového managementu na vzorku organizací se sídlem na území České republiky. Převaha koordinační role nad realizační rolí byla prokázána v celém souboru i v analyzovaných segmentech pro jediný okruh činností, které spočívají ve sběru a zpracovávání informací pro marketingovou analýzu. V návaznosti na výzkumný projekt autorka vytvořila typovou pozici „Manažer produktové značky“, která definuje činnosti brand manažera, charakter jeho práce a obvyklé pracovní podmínky.
  • Článek je zaměřen na lidský faktor, který zeslabuje účinnost produktově orientované organizace marketingu, označované jako produktový management. V návaznosti na bádání v odboru sekundárních dat autorka navrhla a realizovala vlastní dvouetapový výzkumný projekt. Z jeho první etapy, ve které uplatnila metodu obsahové analýzy náborových inzerátů, vzešel soupis požadavků, které jsou na kandidáty na pozici „Brand manažer“ v České republice kladeny. V této fázi se autorce nepodařilo potvrdit převládající názor odborné veřejnosti, že role brand manažerů je rolí individuálního koordinátora. Proto se autorka rozhodla pokračovat ve výzkumném projektu a ověřit aktuálnost konceptu produktového managementu na vzorku organizací se sídlem na území České republiky. Převaha koordinační role nad realizační rolí byla prokázána v celém souboru i v analyzovaných segmentech pro jediný okruh činností, které spočívají ve sběru a zpracovávání informací pro marketingovou analýzu. V návaznosti na výzkumný projekt autorka vytvořila typovou pozici „Manažer produktové značky“, která definuje činnosti brand manažera, charakter jeho práce a obvyklé pracovní podmínky. (cs)
Title
  • Human Factor in Brand Management (en)
  • Lidský faktor v brand managementu
  • Lidský faktor v brand managementu (cs)
skos:prefLabel
  • Human Factor in Brand Management (en)
  • Lidský faktor v brand managementu
  • Lidský faktor v brand managementu (cs)
skos:notation
  • RIV/27266150:_____/12:#0000027!RIV13-MSM-27266150
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • N
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 147018
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/27266150:_____/12:#0000027
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • brand manager, skills, qualification, human factor, marketing organization, responsibilities, product manager, psychological requirements, capabilities, knowledge (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [9610A5C79FF6]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Wroblowská, Zuzana
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 59 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software