Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Cryptocurrencies and especially Bitcoin are a relatively new phenomenon. Currencies based on blockchain (P2P decentralized system of validation) exist from 2009 and represent a multi-billion market. In this paper we argue that they can be seen as a highly untapped potential for marketing. First, they can be used to raise the profile of the company. The number of companies in physical stores or on the internet accepting Bitcoins is low and each new place gives rise of curiosity and attracts new customers not only in the Bitcoin community but even in general public. This potential is untapped, even though the introduction of the possibility to accept Bitcoin is very simple and requires no knowledge of the entire system or even any manipulation of these currencies.Second, we have shown the potential of cryptocurrencies in micromarketing. We have shown that users of Bitcoin can be considered as a specific group of young, educated men, mostly libertarianoriented. Such information can be used to better target audiences. In the future, we can expect further expansion of cryptocurrencies, which allows even more precise customer segmentation and targeting of marketing campaigns. (en)
- Kryptoměny a zejména Bitcoin jsou relativně novým jevem. Měny založené na blockchainu (P2P decentralizovaném systému validace) existují od roku 2009 a představují multi-miliardový trh. V tomto článku pojednáváme o tom, že mohou být vnímány jako vysoce nevyužitý potenciál marketingu. Zaprvé mohou být využity k pozvednutí profilu společnosti. Počet společností ve fyzických obchodech nebo na internetu, které přijímají Bitcoin, je nízký a každé nové místo vyvolává zvědavost a láká nové zákazníky nejen ve společenství Bitcoin, ale in u široké veřejnosti. Tento potenciál je nevyužitý, i když představení možnosti pro přijetí Bitcoinu je velmi jednoduché a nevyžaduje žádnou znalost celého systému ani manipulaci s těmito měnami. Zadruhé, jsme představili potenciál kryptoměn v mikromarketingu. Ukázali jsme, že uživatelé Bitcoinu mohou být považováni za specifickou skupinu mladých, vzdělaných lidí, většinou zastánce absolutní svobody. Taková informace může být použita pro vhodnější cílovou skupinu. V budoucnu můžeme očekávat další rozšíření kryptoměn, což umožní i přesnější segmentaci zákazníků a cílené zaměření marketingových kampaní.
- Kryptoměny a zejména Bitcoin jsou relativně novým jevem. Měny založené na blockchainu (P2P decentralizovaném systému validace) existují od roku 2009 a představují multi-miliardový trh. V tomto článku pojednáváme o tom, že mohou být vnímány jako vysoce nevyužitý potenciál marketingu. Zaprvé mohou být využity k pozvednutí profilu společnosti. Počet společností ve fyzických obchodech nebo na internetu, které přijímají Bitcoin, je nízký a každé nové místo vyvolává zvědavost a láká nové zákazníky nejen ve společenství Bitcoin, ale in u široké veřejnosti. Tento potenciál je nevyužitý, i když představení možnosti pro přijetí Bitcoinu je velmi jednoduché a nevyžaduje žádnou znalost celého systému ani manipulaci s těmito měnami. Zadruhé, jsme představili potenciál kryptoměn v mikromarketingu. Ukázali jsme, že uživatelé Bitcoinu mohou být považováni za specifickou skupinu mladých, vzdělaných lidí, většinou zastánce absolutní svobody. Taková informace může být použita pro vhodnější cílovou skupinu. V budoucnu můžeme očekávat další rozšíření kryptoměn, což umožní i přesnější segmentaci zákazníků a cílené zaměření marketingových kampaní. (cs)
|
Title
| - Kryptoměny jako marketingový nástroj
- Kryptoměny jako marketingový nástroj (cs)
- UsingCryptocurrencies as a Marketing Tool (en)
|
skos:prefLabel
| - Kryptoměny jako marketingový nástroj
- Kryptoměny jako marketingový nástroj (cs)
- UsingCryptocurrencies as a Marketing Tool (en)
|
skos:notation
| - RIV/26138077:_____/15:#0000536!RIV15-MSM-26138077
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/26138077:_____/15:#0000536
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Bitcoin; Cryptocurrency; Marketing; Micromarketing; Advertising (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Nové trendy, New Trends 2014
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Heissler, Herbert
- Blahout, Michal
- Stroukal, Dominik
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
|
https://schema.org/isbn
| |