Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Cílem kapitoly je podat přehled o bariérách účasti na dalším vzdělávání pociťovaných skupinami s nízkou účastí na další vzdělávání. Obecnější výzkumnou otázkou je, zda a jak další vzdělávání přispívá k odstraňování vzdělanostních nerovností. Základní výzkumné otázky se soustřeďují právě na skupiny s malou účastí na vzdělávání. Významná je nejen identifikace bariér, které pociťují, ale rovněž to, zda se tyto bariéry liší od překážek, které pociťuje dospělá populace jako celek, a zda má smysl realizovat pro tyto skupiny specifická opatření. Mezi analyzované skupiny patří nezaměstnaní, lidé s nižším vzděláním, rodiče malých dětí, lidé starší 50 let a podnikatelé.
- Cílem kapitoly je podat přehled o bariérách účasti na dalším vzdělávání pociťovaných skupinami s nízkou účastí na další vzdělávání. Obecnější výzkumnou otázkou je, zda a jak další vzdělávání přispívá k odstraňování vzdělanostních nerovností. Základní výzkumné otázky se soustřeďují právě na skupiny s malou účastí na vzdělávání. Významná je nejen identifikace bariér, které pociťují, ale rovněž to, zda se tyto bariéry liší od překážek, které pociťuje dospělá populace jako celek, a zda má smysl realizovat pro tyto skupiny specifická opatření. Mezi analyzované skupiny patří nezaměstnaní, lidé s nižším vzděláním, rodiče malých dětí, lidé starší 50 let a podnikatelé. (cs)
- The aim of the chapter is to provide an overview of the barriers to participation in continuing education of the social groups with low participation. The general research questions is if and how the continuing education contributes to remove the educational iequalities. The main research questions focuse on the groups with low participation in continuing education. Not only the identification of their barriers is important but also if these barriers differ from that of general population and if it is worth realising specific measures for this groups. Among the selected analysed groups belong the unemployed, less educated people, parents of young children, people aged 50 and over and the enterpreneurs. (en)
|
Title
| - Bariéry účasti na dalším vzdělávání
- Bariéry účasti na dalším vzdělávání (cs)
- Barriers to participation in continuing education (en)
|
skos:prefLabel
| - Bariéry účasti na dalším vzdělávání
- Bariéry účasti na dalším vzdělávání (cs)
- Barriers to participation in continuing education (en)
|
skos:notation
| - RIV/25751417:_____/10:#0000123!RIV10-MPS-25751417
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/25751417:_____/10:#0000123
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - continuing education and training; barriers to participation; education inequalities (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Nerovnosti ve vzdělávání. Od měření k řešení.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Sociologické nakladatelství (SLON)
|
https://schema.org/isbn
| |