About: Fixed Leading Edge of Composite Wing for the CS-110 Aircraft - prototype     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The CS-110 composite wing fixed leading edge (FLE) prototype represents a part of the complete C-Series large passenger airplane prototype. The airplane prototype is used for ground and flight test to verify the strength of the structure as well as flight characteristics of the airplane. The FLE is the forward part of wing and that makes it the primary structure of a large passenger airplane. The FLE consists of a composite spar and primary and secondary structure made up by titanium, steel and aluminium alloy parts. Aluminium and titanium fasteners are used to connect the parts together. Leading edge conceptual, design and analysis methods were used during design and manufacturing. (en)
  • Prototyp Pevné náběžné hrany (FLE) kompozitového křídla letounu CS-110 je součástí úplného prototypu velkého dopravního letadla C-Series. Prototyp je určen pro provedení pozemních a letových zkoušek k ověření pevnostních charakteristik konstrukce a letových vlastností letounu. FLE je obecná plocha křídla, či šířeji primární konstrukce draku velkého dopravního letadla. Náběžná hrana se skládá z kompozitového nosníku doplněná primární a sekundární konstrukcí tvořenou díly z titanových, ocelových a duralových slitin. Ke spojení dílů jsou použity duralové a titanové spojovací prvky. Při návrhu a výrobě byly použity nejmodernější návrhové, konstrukční a výpočtové metody.
  • Prototyp Pevné náběžné hrany (FLE) kompozitového křídla letounu CS-110 je součástí úplného prototypu velkého dopravního letadla C-Series. Prototyp je určen pro provedení pozemních a letových zkoušek k ověření pevnostních charakteristik konstrukce a letových vlastností letounu. FLE je obecná plocha křídla, či šířeji primární konstrukce draku velkého dopravního letadla. Náběžná hrana se skládá z kompozitového nosníku doplněná primární a sekundární konstrukcí tvořenou díly z titanových, ocelových a duralových slitin. Ke spojení dílů jsou použity duralové a titanové spojovací prvky. Při návrhu a výrobě byly použity nejmodernější návrhové, konstrukční a výpočtové metody. (cs)
Title
  • Fixed Leading Edge of Composite Wing for the CS-110 Aircraft - prototype (en)
  • Pevná náběžná hrana kompozitového křídla letounu CS-110 - prototyp
  • Pevná náběžná hrana kompozitového křídla letounu CS-110 - prototyp (cs)
skos:prefLabel
  • Fixed Leading Edge of Composite Wing for the CS-110 Aircraft - prototype (en)
  • Pevná náběžná hrana kompozitového křídla letounu CS-110 - prototyp
  • Pevná náběžná hrana kompozitového křídla letounu CS-110 - prototyp (cs)
skos:notation
  • RIV/24194204:_____/13:#0000005!RIV14-MPO-24194204
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(FR-TI1/291)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Získání schopnosti, které umožnily zachovat a rozvinout vývojové schopnosti českého leteckého průmyslu v oblasti velkých dopravních letadel konkrétně ve vývoji a výrobě pevné náběžné hrany. V období následujících 20 let se předpokládá, že bude vyrobeno celkem 1000 až 1500 velkých dopravních letadel. AVA pak jako dodavetel těchto náběžných hran vytvoří exportní tržby 14 mld Kč, které zajístí 80 nových pracovních míst pro vysoce kvalifikované pracovníky.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 95986
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/24194204:_____/13:#0000005
http://linked.open...terniIdentifikace
  • C01625001-001
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • aircraft wing; wing leading edge; high-lift devices; finite element method; FEM; CAD design; material fatigue; composite material; aircraft production; static test; fatigue test; test instrumentation; airworthiness regulation; FLE (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [848DFCA20DD6]
http://linked.open.../licencniPoplatek
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Pevná náběžná hrana kompozitového křídla letounu CS-110 - dopravního letadla. Náběžná hrana se skládá z kompozitového nosníku doplněná primární a sekundární konstrukcí tvořenou díly z titanových, ocelových a duralových slitin. Ke spojení dílů jsou použity duralové a titanové spojovací prvky. FLE je vybavena zástavbou pro instalace letadlových systémů. Rozměry: 2 ks o rozměrech 16 700x800x600, počet dílů: 2 x 1690 dílů, hmotnost: 2 x 410 kg. Výsledek je určen k vlastnímu užití, licenční smlouva nebyla uzavřena. Je uzavřena smlouva o využití výzkumu a vývoje 2012/FR-TI1/291 s MPO. Osoba zodpovědná za jednání o licenci na využití výsledku: Josef Šonský, tel.: 255 763 122, e-mail: josef.sonsky@aero.cz.
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Novotný, Petr
  • Doubrava, Jiří
  • Draxl, Miroslav
  • Guzman, Henrich
  • Hozák, Tomáš
  • Jinda, Petr
  • Kočí, Stanislav
  • Zoubek, Tomáš
  • Řízek, Jindřich
  • Štěnička, Petr
  • Šupka, Jan
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software